شناسه خبر : 87096
یکشنبه 14 آذر 1400 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از «شهدای مدافع سلامت» در شهرآورد تهران

مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت عصر روز شنبه ۱۳ آذر با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی برگزار شد‌.
 
تجلیل از «شهدای مدافع سلامت» در شهرآورد تهران با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

مراسم ادای احترام ورزشکاران به مقام شامخ شهدای سلامت هم‌زمان با برگزاری شهرآورد تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، شهاب‌الدین عزیزی رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم از خانواده شهیدان «محمد زارع جوشقانی»، «رضا غضنفر پور» و «اصغر آقا محمدی» تجلیل کرد.
در ادامه این مراسم بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه با اهدای گل به مقام شامخ شهدای سلامت ادای احترام کردند.
در مراسم تجلیل از شهدای مدافع سلامت در ورزشگاه آزادی تعدادی از معاونان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند و با اهدای گل و لوح تقدیر از خانواده معظم شهدای سلامت تجلیل کردند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi