شناسه خبر : 87111
یکشنبه 14 آذر 1400 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زمان درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر

ثبت درخواست متقاضیان شاهد و ایثارگر در سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شد.

 

اعلام زمان ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ثبت درخواست متقاضیان شاهد و ایثارگر در سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش آن وزارتخانه خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه ۱۰ الی ۳۰ آذر ماه سال جاری فعال و آماده ثبت تقاضای دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ و ماقبل (ورودی قدیم) است.

متقاضیان می‌توانند در زمان مذکور از طریق سایت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم به نشانی portal.saorg.ir مراجعه و ضمن ثبت درخواست خود دقت نمایند تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و همچنین منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کنند.

در پایان آمده است: مطابق با اساسنامه طرح شاهد و آیین‌نامه ویژه انتقال، هرساله درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط و متقاضی انتقال به دانشگاه محل سکونت خود در کمیسیون‌های نقل‌ و انتقال وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و برابر اولویت‌ها و ظرفیت پذیرش دانشگاه با تقاضای ایشان موافقت می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi