شناسه خبر : 87219
شنبه 20 آذر 1400 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه وارده

برخورد توهین آمیزبا جانباز قطع نخاعی در گلزار شهدا چه معنی دارد؟!

سوال اینجاست که آیا کندن پلاک ماشین جانباز توسط عده ای، در حالی که پلیس راهور هم به هر بهانه ای حق این کار را ندارد، چطور در این محیط مقدس اتفاق می افتد و کسی هم پاسخگو نیست؟!

بسم الله...

حاج بهمن تاج دولتی از جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع و یادگار  روزگار جهاد و‌ حماسه است.

وی از دیرباز تاکنون عصرهای پنجشنبه با ماشین پراید قدیمی اش اقدام به توزیع بسته های نذری نان و پنیر و... به ایستگاههای صلواتی و  زائران شهدا می کند.

روز پنج شنبه هجدهم آذر ایشان برای توزیع نان و بسته های نذری از یادمان شهدای لشکر۲۷ محمد رسول الله(ص) به سمت قطعه ۴۰ می رود؛ که متاسفانه باخبر شدیم علیرغم شناخت قبلی شان از این جانباز جبهه و‌ جنگ و خدمات و فعالیت هایش در سال های گذشته، ضمن توهین و جلوگیری از ورود وی به قطعه ۴۰ شهدا، پلاک خودروی جانباز آقا تاج دولتی را  از اتومبیل جدا کرده و او را تهدید می کنند.

این جانباز عزیز پس از این اتفاقات با حضور در جمع همرزمانش با دلی شکسته از اتفاقات پیش آمده اظهار ناراحتی و دردمندی کرده است.

سوال اینجاست که آیا کندن پلاک ماشین جانباز توسط عده ای، در حالی که پلیس راهور هم به هر بهانه ای حق این کار را ندارد، چطور در این محیط مقدس اتفاق می افتد و کسی هم پاسخگو نیست؟!

آیا نمی شد با جانبازی آسیب دیده که جان و مال و جوانی اش را برای حفظ کیان ایران اسلامی تقدیم کرده، و در آسایشگاه جانبازان زندگی می کند و در سال های بعد از جنگ نیز با شوق و ذوق به خادمی شهدا در بهشت زهرا  پرداخته، با رفتاری اخلاق مدارانه تر برخورد کرد؟
گفتنی است برخی از گروههای فعال در محوطه گلزار بهشت زهرا (س) نیز اقدام به سد معبر شهروندان و اختلال در تردد زائران شهدا در گلزار شهدا می کنند؛ که لازم است از سوی مسئولان سازمان بهشت زهرا رسیدگی شود.

لازم است شهرداری تهران، بنیاد شهید و نهادهای ذی نفع و مجری نسبت به موضوع پیش آمده و مشابه آن با نگاه ویژه تری بنگرند و پیشنهاد می شود برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، اقدامات لازم را به عمل آورند.

اینستاگرام
سلام فقط از روی ادب، حضرات هرروزشاهدبی احترامی ورفتارهای ناشایست ازسوی بعضی از مردم که بماندچراکه باخودمیگوییم مردم درمضیقه هستند سرماجانبازان خالی میکنندولی ازپلیس وبدترازهمه افرادی که بواسطه همین جانبازان به مقام ومنصبی رسیده اند و در بنیادشهیدوامورایثارگران به اصطلاح کارمیکنندکه درواقع نه تنها کاری نمیکنندکه اگرجانبازی به خانه دومشان یعنی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کاری چنان رفتارهای ناشایستی ازخودبروزمیدهندکه ازکارت یادت رفته وبنیادرابابغضی فرو داده ترک میکنند و چنانچه ازطریق فضای مجازی بعضی کلیپ های دورازشان هرانسانی هست که بامدافعین وطنشان همنوعانشان چنین برخوردهای صورت گرفته و وبدترازهمه تنها بایک جمله تکراری که باشدپیگیری میشود وووو، باوربفرمایید روزی نیست البته اگرازمنزل بیرون رویم با بغضی فروداده وچشمانی اشکباربه منزل برنگشته، فقط امیدواریم هرطورکه باماجانبازان برخوردمیکنند باهاشون برخوردشودشاید...
باسلام ازشهرداری ومسولین بهشت زهراخواهش می کنم مزادشهداودیگردرگذشتگان راطوری سامندهی کنند تابشودباویلچربرسرمزاررفت وامد کرد ولی قبرها مثل پیاده روهای شهری وپله ادارات است وبالا وپایین است یاتنگ بهم چسبیدهاست بنده چندین باربرای رفتن برمزاردوستان شهید رفتم ولی اصلا نتوانستم برطرمزارآنها بروم
در متن خبر ذکر نشده که چه کسانی با جانباز عزیز چنین برخوردی داشته اند . نگهبان های آنجا ؟ سربازان ؟ کارمندان آنجا ؟ یا کسانی دیگر؟
هر که بوده باید کف پای جانباز را ببوسد .
جانبازان خیلی وقته که فراموش شده اند!!!
روی بعضی ها سیاه...
یک سری آدم های... آوردن سر کار،، نه فقط درشهرداریها، بلکه درهمه ی ادارات، سازمانها، ارگانها، وزارتخانه ها و...
بخصوص درشهرداریها!!!
و...
گهی پشت به زین... و... گهی زین به پشت
دنیا دوران دورانه...
هر روز به کام یکی ست.
....!
فک پلاک خودرو بدون اذن قضایی ازجرائم سنگین بشمارمیرود که عوامل راهورکه به قانون اشراف دارند حتی بادستورشفاهی مافوق ازانجام ان سزبازمیزنند. اگرپیگیری قضایی درکشورمان پیچ وخم اداری نداشت ودرکوتاهترین زمان ممکنه شاکی به حق خود میرسید. کسی بخود جرات انجام چنین کاری رانمیداد.بگذریم ازشخصیت حقیقی فردی که جامعه ای نسبت به اومدیون وبدهکارند.هیچ ارجحیتی هم که دیده نشودبایدباهمین گزارش نهادهای مرتبط ورودپیداکرده تاحق ستانی کنند.متاسفانه مدتهاست درهمه نهادها. ادارات. سازمانها بین کارمندانشان مرسوم وگفته میشود:سری که دردنمیکنددستمال نمیپیچند. ازهمین روی متخلفین فضارابرای خود باز تامبادرت به هربی قانونی کنند؟ یاداوری میکنم نقش دادستان ونمایندگانش وهمچنین بازرسی ادارات دراین اتفاق واتفاقهای مشابه چیست. عادت کرده ایم به لقمه حاضرخوردن.جای تاسف دارد ان هم درکشوری که دهه هاست مدعی پیاده کردن احکام اسلامی هستیم و یا حداقل شعارش رامیدهیم شاهدروزافزون چنین جسارتها وتوهین هایی باشیم .انهم وقتی این جسارت علیه یادگاران دفاع مقدس باشد بد وبدترازخود نشانگراست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi