شناسه خبر : 87226
شنبه 20 آذر 1400 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتباط نزدیک قهرمان المپیک با «شهید ابراهیم هادی»

کمک «جواد فروغی» به خانواده مسلحین در سوریه/ماجرای ارتباط نزدیک قهرمان المپیک تیراندازی با «شهید ابراهیم هادی» چیست؟+فیلم و عکس

این قهرمان کشورمان شهید ابراهیم هادی را به معنای واقعی پهلوان دانست و تاکید کرد که باید زندگینامه این شهید والامقام خوانده شود که سراسر پند و اندرز دارد.

جواد فروغی قهرمان المپیک کشورمان و از محافظان سلامت مدافعان حرم در سوریه همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار با حضور در خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه به عنوان مدافع سلامت و حافظ مدافعان حرم در سوریه حضور داشته‌است؛ تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها بی‌انصافی کردند و گفتند که در سوریه سینه افراد را هدف قرار داده و توانستم در تیراندازی مهارت پیدا کنیم.

 

وی سخنان این افراد را برای سوء استفاده در راستای منافع خود خواند و گفت: من به عنوان کادر درمان در سوریه حضور داشتم و در نقاطی که حضور پیدا می‌کردم به کمک بهداشتی و امدادی افراد منطقه مشغول بودم.

قهرمان تیراندازی المپیک با بیان اینکه به عنوان اولین افراد برای کمک به کادر درمان در سوریه حضور پیدا کردیم؛ یادآور شد: دولت سوریه مکان‌هایی را در اختیار خانواده مسلحین قرار داده بود که بعضاً با توجه به مشکلات خاص خود به کادر درمان مراجعه می‌کردند و ما نیز تدابیر لازم را برای درمان آنها اتخاذ می‌کردیم.

* ماجرای ارتباط قهرمان کشورمان با شهید ابراهیم هادی

فروغی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قهرمانان واقعی چه کسانی هستند؟ اظهار داشت: کسی که از بالاترین هزینه انسانی خود، یعنی جانش می‌گذرد، قهرمان واقعی است برای همین شهدا قهرمانان واقعی هستند.

وی از علاقه و ارتباط دلی خود با شهید ابراهیم هادی سخن گفت و افزود: من ارتباط نزدیکی با شهید ابراهیم هادی دارم و در طول هفته بارها به یاد ایشان بوده و با قرائت حمد و سوره برای شادی روح ایشان به این شهید والامقام توسل می‌کنم.

این قهرمان تیراندازی کشورمان شهید ابراهیم هادی را به معنای واقعی پهلوان و قهرمان برشمرده و تاکید کرد که باید زندگینامه این شهید والامقام خوانده شود چراکه سراسر پند و اندرز دارد.

فروغی توسل به شهید ابراهیم هادی را باعث باز شدن بسیاری از گره‌های زندگی عنوان کرد و در ادامه سخنان خود شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را الگوهای مناسب برای نسل جوان خواند.

 

 

جواد فروغی دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های المپیک توکیو در چهارمین شب برنامه همسنگر-مدافعان حرم

جواد فروغی دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های المپیک توکیو در چهارمین شب برنامه همسنگر-مد
منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi