شناسه خبر : 87338
سه شنبه 23 آذر 1400 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی مشترک تیم ملی جانبازان قطع عضو ایران با بسیج عراق

اردوی مشترک تیم ملی هفت نفره جانبازان قطع عضو ایران با تیم جانبازان بسیج مردمی عراق با انجام دو بازی دوستانه بین دو تیم در کردان کرج پایان یافت.

 

پایان اردوی مشترک تیم ملی جانبازان قطع عضو ایران با بسیج مردمی عراق اردوی مشترک تیم ملی هفت نفره جانبازان قطع عضو ایران با تیم جانبازان بسیج مردمی عراق از ۱۶ لغایت ۱۸ آذر به مناسبت هفته بسیج و بزرگداشت شهیدان سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ابو‌المهدی المهندس باهدف آمادگی دو تیم برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا در اسفند در مجموعه فرهنگی و تفریحی ایثار واقع در کردان کرج برگزار شد.

در این اردو که در یک فضای بسیار دوستانه و صمیمی به همت اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولان کشوری برگزار شد، در مجموع دو بازی دوستانه بین دو تیم برگزار شد که در بازی اول تیم عراق با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست‌یافت و در بازی دوم تیم ایران موفق شد چهار بر صفر تیم عراق را شکست دهد.

در پایان اردو مسئولان و اعضای دو تیم به مقام شهیدان والامقام ادای احترام کردند و هدایایی به‌رسم یادبود به تیم میهمان اهدا شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi