شناسه خبر : 87347
سه شنبه 23 آذر 1400 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ورزش نقش بسزایی در سلامت جانبازان نخاعی ایفا می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران روحیه و انگیزه ورزشی جانبازان نخاعی را بی‌نظیر دانست و گفت: ورزش بعنوان یک ابزار مهم، نقش بسزایی در جهت سلامت جانبازان نخاعی ایفا می‌کند.
 
ورزش نقش بسزایی در سلامت جانبازان نخاعی ایفا می‌کند
حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور با حضور در مراسم مسابقه دارت جانبازان نخاعی استان مازندران گفت: باید از انتقال خون استان به دلیل برگزاری چنین مسابقه‌ای قدردانی کرد و این روحیه نشاط و شادابی در میان جانبازان نخاعی تقویت شود.
وی افزود: سایر دستگاه‌ها نیز باید چنین برنامه‌های فرهنگی را در بین یادگاران هشت سال دفاع مقدس گسترش دهند تا ضمن تجدید خاطره، از استقامت و شکیبایی و صبوری این عزیزان تکریم کنند. ورزش بعنوان یک ابزار مهم، نقش بسزایی در جهت سلامت جانبازان نخاعی ایفا می‌کند.
حجت‌الاسلام یوسف‌پور روحیه و انگیزه ورزشی جانبازان نخاعی را بی‌نظیر دانست و عنوان کرد: جانبازان عزیز نخاعی پس از جنگ در عرصه ورزش و در میادین ملی و جهانی با کسب مدال‌های مختلف افتخار زیادی آفریدند و همانند سالهای دفاع مقدس، عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران توانمندی خود را در تمامی صحنه‌ها به اثبات رساندند و این امر برگرفته از باورهای دینی این قشر است. جانبازان نخاعی شهیدان زنده‌ای هستند که با نثار عضوی از بدن خویش و با صلابت از ارزش‌های نظام و انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند.  
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi