شناسه خبر : 87369
پنجشنبه 25 آذر 1400 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز بصیر آذربایجانی

جانباز ۷۰ درصد بصیر «هوشنگ علی‌پور» اهل آذربایجان غربی، روز سه شنبه ۲۳ آذر به یاران شهید خود پیوست...

فاش نیوز - جانباز ٧٠ درصد بصیر «هوشنگ علی‌پور» اهل آذربایجان غربی، روز سه شنبه ۲۳ آذر به یاران شهید خود پیوست.

 پیکر پاک این جانباز ۷۰ درصد با حضور مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی و آحاد مردم، مسئولان و هم‌رزمان وی تشییع و در باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

 شهید علی‌پور از جانبازان بصیر سرافراز استان آذربایجان غربی از لشکر ۲۱ حمزه در منطقه ابوغریب بود، که بر اثر اصابت ترکش توپ در سال ۱۳۶۵ از ناحیه گونه و چشم‌ها مجروح شد و پس از سال‌ها صبوری به یاران شهیدش ملحق شد.

 

در متن پیام تسلیت مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی آمده است:

  استواری و عظمت جانبازان که پس از جان‌فشانی بی‌ادعا در عرصه مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پس صلابت آسمانی، عمری بسته لب از شِکوِه، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، شُکوه را شرمنده می‌سازد. خبر شهادت جانباز ۷۰ درصد بصیر، صبور و فقید این دیار «هوشنگ علیپور» که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت و جانبازی، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

این جانباز سرافراز پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان شهیدپرور آذربایجان غربی تسلیت و تهنیت گفته و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سید الشهدا (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

اینستاگرام
خدا رحمت کنه خسته نباشید یه سوال داشتم چرا حقوق رزمندگان شش ماه به بالا که گفتن و نام نویسی کردن الان نزدیک دو ساله خبری نیست و هر موقه میریم تو شهر اردبیل میگن نیاید تو اولویت هستید ولی خبری نیست ما دیر مدارکمونو دادیم تو نوبتیم اگه چرا نمیدن سکته مون دادن تو رو خدا پیگیری کنید زودتر مشکله مون حل بشه اگه قراره حقوقی بدن حل کنن اگه نمیدن عمر حضرت نوح و صبر یعقوب رو نداریم چرا نمیدن اخه هی حرف میزنن اخرش هیچی هیچی بعضیا گرفتن ما رو دو ساله تو استان اردبیل تو خود اردبیل چشم انتظار گذاشتن اگه قراره حقوقی تعلق بگیره حل کنن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi