شناسه خبر : 87390
شنبه 27 آذر 1400 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی نفرات برتر مسابقات رالی جانبازان کشور

چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی‌ جانبازان کشور شامگاه چهارشنبه در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
 
معرفی نفرات برتر مسابقات رالی جانبازان کشور

مصطفی نظری مسئول انجمن اتومبیلرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم، گفت: چهاردهمین دوره مسابقات اتومبیلرانی کشور در چهار کلاس برگزار شد که در کلاس جانبازان قطع نخاعی «مصطفی حدادی» از تهران، «کریم پیرخرد» از آذربایجان شرقی و «غلام عباس کلانتری» از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
مصطفی نظری ادامه داد: در کلاس دوم جانبازان قطع نخاعی نیز «سید محمدرضا میرشفیعی» از تهران مقام اول، «اسدالله آشوری» از قزوین مقام دوم و «محمدعلی پارسائیان» از یزد مقام سوم را کسب کردند.
وی افزود: در کلاس سوم جانبازان سالم تن (جراحات درونی) «علی بخشایش» از تهران اول، «حسین معینی» از اصفهان دوم و «علی رضا آزادخانی» از تهران سوم شدند و در کلاس چهارم جانبازان یک عضو قطع «محمدحسین رادمنش» از قزوین، «حسین علی مقیم‌زاده» از خوزستان و «مجید شوندی» از همدان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور به میزبانی بندرانزلی ۹۰ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد با روش نقشه خوانی مسیر انزلی تا ماسوله را طی کردند.
از هر استان کشور ۲ جانباز در این مسابقه حضور داشت که در پایان نفرات برتر مدال قهرمانی را بر گردن آویختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi