شناسه خبر : 87466
دوشنبه 29 آذر 1400 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عشق شهدا «رضا» را شهید تفحص کرد

مادر شهید رضا شهبازی گفت: رضا قسم می‌داد که تو را به امام رضا (ع) دعا کن شهید شوم؛ آنقدر عاشق شهدا بود که شهدا او را بردند.

 

مادر شهید تفحص رضا شهبازی در برنامه این هفته «با این ستاره‌ها» که در قطعه ۴۰ گلزار شهدا و در کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

عشق شهدا رضا را شهید تفحص کرد

وی اظهار داشت: من پسر نداشتم، خیلی دلم پسر می‌خواست، رفتم مشهد و رو به روی سقاخانه حرم علی بن موسی الرضا (ع) ایستادم، زیر برف بودم، شانه‌هایم از برف سفید شد، گفتم یا امام رضا (ع) من از شما رضا می‌خواهم.

مادر شهید شهبازی بیان کرد: وقتی رضا شهید شد، برف می‌آمد، رفتم مشهد و دوباره رو به سقاخانه ایستادم، گفتم یا امام رضا (ع) خوب دادی، خوب هم بردی، مثل جوادت ۲۵ سالگی بردی. افتخار می‌کنم و خوشحالم.

این مادر شهید با یادآوری خاطراتی از فرزندش گفت: با دوچرخه همه هیئت‌های تهران را می‌رفت، می‌گفتم رضا خسته می‌شوی، می‌گفت مگر مرا از امام رضا (ع) نگرفتی؟ بسپار به خودش. تا اینکه رفت برای تفحص شهدا. دوست داشت با شهدا باشد، وقت نماز پیراهن مرا گرفت و قسم داد که تو را به امام رضا (ع) دعا کن شهید شوم، آنقدر عاشق شهدا بود که شهدا او را بردند.

«با این ستاره‌ها» نام برنامه‌ای روایتگری است که هر هفته با حضور عموم مردم، خانواده شهدا، راویان دوران دفاع مقدس و مداحان اهل بیت (ع) در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود و روایتگران به بیان خاطراتی از روز‌های حماسه و ایثار می‌پردازند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi