شناسه خبر : 87472
دوشنبه 29 آذر 1400 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت یاد شهدا قبل از مسابقات ورزشی

سجادی با بیان اینکه قبل از هر مسابقه ورزشی یاد و خاطره یک شهید گرامی داشته می‌شود، گفت: در اواخر سال آینده ۱۰۰ خانه جوان راه‌اندازی خواهد شد.

 

گرامیداشت یاد شهدا قبل از مسابقات ورزشی/ راه‌اندازی ۱۰۰ خانه جوان در اواخر سال آیندهحمید سجادی وزیر ورزش و حوانان صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه نشست تخصصی معاونان و مشاوران، مدیران کل ستاد و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران، باراشاره به اینکه  مقابله با مواد مخدر و روانگردان‌ها به عنوان معضل اول اجتماعی برای ما مهم است؛ اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ های رهبر انقلاب اسلامی که  در جلسات کنترل آسیب‌های اجتماعی کشور مطرح کردند موضوع اعتیاد است.

وی در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور تاکیداتی درخصوص پیشگیری از مصرف مواد مخدر داشت، گفت: بر خود وظیفه می‌دانیم همانطور که مسئول ورزش کشور هستیم، بتوانیم با برنامه ریزی مناسب در جهت پیشگیری از معضلات اجتماعی که وجود دارد موثر باشیم و گام مهمی برداریم.

سجادی با اشاره به همکاری وزارت ورزش و جوانان در امر پیشگیری از اعتیاد تصریح کرد: در این خصوص تاکیداتی شد که به عنوان مثال از ظرفیت فدراسیونها، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استفاده کنیم و این مکان‌ها به پایگاه‌های پیشگیری از اعتیاد تبدیل شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: همچنین فضای ارزشمند رویداد‌های ورزشی را به این فرهنگ مزین کنیم که حتما در این رویداد‌های ورزشی به ویژه فوتبال که پرطرفدار و مورد توجه است بخشی از آن فرهنگ سازی در رویداد‌های ورزشی ما باشد.

سجادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: برنامه ریزی برای ایجاد ۱۰۰ خانه جوان در سال ۱۴۰۱ داریم. یکی از مهمترین رویکرد‌هایی که ما از خانه‌های جوان انتظار داریم این است که پایگاه و مامن همکاری، مشارکت و حضور و بروز سمن‌ها باشد. سمن‌ها به جایی در شهر‌ها و شهرستان‌ها نیاز دارند که خود را نشان دهند و همگرایی بیشتری داشته باشند. خانه‌های جوان این رسالت را دنبال می‌کند.

وی درخصوص بودجه برای راه اندازی ۱۰۰ خانه جوان گفت: بودجه مشخص شده و منتظر هستیم در مجلس مراحل پایانی خود را طی کند.

سجادی با بیان اینکه بیش از پنج هزار شهید ورزشکار در کشور داریم، گفت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران قبل از هر مسابقه یاد و خاطره یک شهید گرامی داشته خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi