شناسه خبر : 87577
شنبه 04 دي 1400 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با آیت‌الله رئیسی(دامة برکاته)

شما خود عمر و جوانی‌تان را به پای انقلاب نهاده اید و نیک می دانید که چه گذشت که آن نهال کوچک به درختی چنان سترگ بدل شود که دیگر کسی را در دنیا یارای...

فاش نیوز -  به نام الله حافظ حرمت خون شهیدان و با دعای خیر برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)
 در دیباچه سخن، درود می فرستم به روان پاک شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای ترور، شهدای مردمی و شهدای حافظ حریم وطن و ولایت و خانواده های عزیزشان.

انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام فرزانه عصاره نیکی های ملتی ستمدیده بود که جریان توفنده اش تا امروزِ روز جاری و ساری ست.
شما خود عمر و جوانی‌تان را به پای انقلاب نهاده اید و نیک می دانید که چه گذشت که آن نهال کوچک به درختی چنان سترگ بدل شود که دیگر کسی را در دنیا یارای به زمین زدنش نیست. پرچمی ست افراشته در عالم که بدست صاحبش امام عصر(عج) خواهد رسید ان شاءالله و در آن شکی نیست.
در این رهگذر چه خون ها که تقدیم درگاه الله جل و جلاله شد که شهامت مردمی پاکنهاد در عالم چنان صحنه را دگرگون کند که اراده مستحکم ایرانیان تحولاتی تاریخی را رقم می زند.
چه دستی است که دشمن کینه ورز را در یمن، در لبنان، در فلسطین، در عراق و در سوریه زمینگیر کرده است؛ جز دست آشکار ایزد منان نمی تواند بود که چه هویدا نامش پشت هر سنگری از دل و زبان سربازان ولایت برمی خیزد و دشمن را اسیر و ذلیل می کند.
حضور معنوی انقلاب اسلامی هر روز درحال رشد و نمو در سپهر سیاسی و فرهنگی عالم است. ایران امروز قطب موثر تحولات جهانی است. کشوری صلح جو که به چشم الگو بدو نگریسته می شود.
الگویی از پیشرفت و عدالت که ورای مدل های نئولیبرالیستی غالب، از مستضعفان غافل نیست.
هرجا پیشرفتی بوده حتما با توسل به آن ریسمان و فلسفه محکم انقلاب اسلامی بدست آمده و هرجا ضعف و سستی بوده، بقایای تفکر پیش از انقلاب بوده که گاه توسط دست های آلوده ی دشمن و با عوامل نفوذی سعی در بی اعتبار کردن ارزش ها برآمده اند؛ که بی‌شک در تمام نقشه های پیچیده شان شکست خورده و می خورند.
ایرانِ امروز ناجوانمردانه تحت انواع فشارهاست و جریان نفوذ نیز هر روز پیچیده تر عمل می کند.
خواسته اول ما خانواده بزرگ ایثارگران از حضرتِ وجودتان پافشاری بر سیاست های اعلامی رهبر فرزانه انقلاب در تمام صحنه هاست. کشور از بعد مدیریتی، با تنش روبرو بوده و خط نفوذ در ارکان اداره مملکت آسیب ها زده که جبرانش را ملت با رای بالا از شما خواسته اند. شما فرد معین و محترم و محکمی هستید که کسی در عدالت خواهی و کارآمدی شما شک ندارد و شما قوت قلب ما هستید. مایی که با چشمان نگران، مسائل و مصائب را دنبال می کنیم. مایی که هر روز با درد زندگی می‌کنیم؛ اما درد نخست ما درد ملت و این مُلک بی‌نظیر و این قلب تپنده در ام‌القری اسلامی‌ست که نباید در اقتصاد، صنعت، فرهنگ و تمدن درجا بزند.
دو دیگر آنکه شما را اشارت و بشارت می دهم به پتانسیل جامعه ایثارگری که شما را در مسیری که برای مام وطن گشوده‌اید همیشه همراه و حامی خواهد بود.
جناب آقای رئیس جمهور، از میان اقشار ایثاگری، لایه و قشر مظلومی هستند که توجه ویژه را می زطلبد که از بن بست ها بیرون آیند و پشت و قوامی برای حرکت عدالت طلب شما باشند. گروهی که به جانبازان تبصره یک مشهورند. یعنی آن دسته از جانبازان که بخشی از جان خود را در غیر از حوادث حین جنگ تحمیلی فدای مملکت و نظام کردند.
از شما خواهشمندیم دستور فرمایید پرداخت‌ مطالبات و معوقات توسط بنیاد شهید و سازمان برنامه آغاز شود؛ که بسیار کاری بزرگ و شایسته در این شرایط اقتصادی کشور است.
از امور نیک بودجه ۱۴۰۱ توجه به خودروی جانبازان بالای ۲۵درصد است که حتما اگر نظارت نباشد به اغلب جانبازان خودرو نخواهد رسید.

نیک می دانید که سفره‌ی فقیرانه ایثارگران کوچک‌تر از طبقه‌ی متوسط جامعه است و نیازمند حمایت‌هایی هستند. اما آنچه درد است، نبود نگاه متوازن و عادلانه در مسیر تدوین و اجرای آیین‌نامه‌ی اجرای قوانین است.
جانبازان حوادث پیش و پس از انقلاب و جانبازان مردمی و جانبازان پس از جنگ، در مقاطع حساس، جانفشانی‌ها کردند و اکنون چشم‌شان به اجرای عادلانه‌ی مواد قانونی حمایتی‌‌ست.
به شمول آوردن کلیه‌ی جانبازان حالت اشتغال از کار افتاده‌ی کلی یک مطالبه‌ی جدی است که نباید به دست فراموشی سپرد.
در پایان ضمن آرزوی دیدار حضوری، برای شما بهروزی و توفیق در مسیری که برای تحقق پیشرفت و عدالت گشوده اید را مسألت دارم.

جانباز و برادر شهید، علی مهربان

اول آذر ۱۴۰۰

اینستاگرام
درود به شما که درد 45هزار جانباز حالت اشتغال تبصره 1 رو بیان فرمدوید
چرابین جانبازان تفرقه انداختن این چه عدالتی است که بردرکف خیابانهاهمه حق وحقوقعاشون رابگیرندآنوقت جانبازان تبصره یک بنیادمظلوم بمانندچرا..آیااین گروه تبصره یکی هاکه جانفشانی هاکردندجانبازنیستند!؟
برادر بزرگوارم جناب آقای مهربان ، عرض سلام و احترام
اخوی ، شما یک مطلب برای ریاست محترم جمهوری ، آیت الله رئیسی مرقوم فرمودید ، ولی اگر ریاست محترم جمهوری وقت کنند و این مطلب شما را بخوانند ، تمام دغدغه ایثارگران و خانواده های آنان ، آیا در همین دونکته خلاصه می شود!
برادر مهربانم ، حال اگر مهلتی برای آیت الله رئیسی برای ملاقات با نماینده قشر ایثارگران باشد ، شما نکات بسیاری را از قلم انداخته اید ، بنده الویت بندی نمی گنم و فقط نام می برم : تبدیل وضعیت خانواده های ایثارگران - کمیت و کیفیت خدمات رسانی بیمه دی - مشکل مسکن - اشتغال ایثارگران بیکار - جانبازان زیر 25 درصد و معسر - خودروی تمام جانبازان - پاداش و معوقات کلیه جانبازان ، حالت اشتغال تبصره 1 و مشکلات جانبازان ماده 38 - شفاف نبودن عملکرد سازمان اقتصادی کوثر، با سرمایه فرزندان شاهد - ناکارآمدی بانک دی و شعب زیر مجموعه - ابهام در پرداخت کمک هزینه پرستاری والدین شهدا - نیاز به نظارت راهبردی در سازمان فرهنگی و هنری شاهد ، طبق تاکیدات آقای دکتر قاضی زاده - نیاز شدید به آسایشگاه های تخصصی جانبازان ، بخصوص اعصاب و روان و مواردی که بنده از قلم انداخته ام ، چون هر ایثارگر و خانواده های آنان شرایط خاص خود را دارند که در جای خود قابل تامل و توجه هستند ، هر عزیز ایثارگری می تواند مشکلات خود را بیان کند . اخوی مهربانم ، شما چند خط ایراد فرمودید بنده چند خط ! شما چند مورد بیان داشتید ، بنده چند مور ! از شما خواهش دارم از بنده دچار رنجش خاطر نباشید ، چون از نظرم این موارد باید مورد توجه خاص دولت محترم ، قرار بگیرد .
لذا از ریاست محترم جمهوری خواهشمندم ، اگر مطلب آقای مهربان عزیز را مطالعه می فرمایند ، مطلب بنده را پیوست نامه نگارنده تلقی فرمایند و این موارد را برای حل خانواده بزرگ ایثارگر مقطع دفاع مقدس ، لحاظ فرمایند. از بذل توجه ریاست محترم جمهوری به مشکلات خانواده ، ایثارگران کل کشورسپاسگزارم . والسلام .
مرتضی قنبری وفا . جانباز 70 درصد و برادر شهید مصطفی قنبری وفا
سلام.مطالب جنابعالی بالای سرودراین مواردهاهمه بایدکوشاباشیم تذکرشمابجاوبدیده محنت گرفته وضمن احترام بشمابزرگواربراتون آرزوی سلامتی راداریم ارادت مهربان.
مطالبات تبصره ۱ ها..اجرای کامل و بی نقص فصل دهم قانون خدمات کشوری.معوقات تبصره ۱ از سال تصویب قانون..اعمال ماده ۵۱ و معوقاتش از سال ۹۱ و در اخر تکلیف بازنشستگی و پاداش تبصره ۱ ها
مطالبات تبصره ۱ ها..اجرای کامل و بی نقص فصل دهم قانون خدمات کشوری.معوقات تبصره ۱ از سال تصویب قانون..اعمال ماده ۵۱ و معوقاتش از سال ۹۱ و در اخر تکلیف بازنشستگی و پاداش تبصره ۱ ها
با سلام فقط از شما ممنون هستم واینجانب با ۵ سر عایله در خانه استیجاری ویک پسر ودختر بزرگ وبیکار وپسرم ازدواج کرده وانشاالله ۱ماه دیگه صاحب فرزند میشوند وفقط در مورد خودم وفقر خانواده ام باید بگم هم ازاده وجانباز ۲۵/.هستم واز کار افتاده کلی سال ۸۳ دارم وتبصره یک هستم وبااین حقوق حالت اشتغال بخاطر مریضی خودم روان اعصاب حتی در خانه یک تلویزیون نداریم که اخبار وغیره را ببینیم....حال قضاوت با مسیولین وحامیان خانواده ازادگان وایثارگران وشهدا وتا خون در بدن دارم لبیک یا امام خامنه ای.....
درود به صاحب این قلم جناب مهربان
چه نیک از صدر مطلب تا به انتها دُر کلام افشانده و درد را بیان کردید.
امید است که این مطلب خوانده و شنیده شود.
اون جانبازگیلانی که فرمودندماازسیاست فلان آقاتبعیت میکنیم بنده به صراحت میگم من ازسیاست هیچ شخصی تبعیت نمیکنم چون زمانی که بنده برای اولین بارجنگ رفتم فقط بخاطروطنم بود دومآرهبری همانندما یک فردعادی بودر زمان جنگ اون زمان رهبر کشورآیت الله خمینی راحل بودندحالابعدازفوت ایشون شخص دیگه به رهبری برگزیده شده من زیاددرجریان کارنیستم من یک معلم هستم حقوق بازنشتگی خودم رامیگیرم مثل دیگربازنشتگان حالامن یه منت برگردن جمهوری اسلامی دارم جوانی خودم رادرراه اخلاص خودم گذاشتم بچه های قدونیم قدخودم رارهاکردم رفتم ازوطنم دفاع کردم من اون موقع بهتر ازاین زمان اسلامیتر بودم چون پدرم یک فردروحانی بودبنده سنی مذهب هستم همیشه در خونه مانمازجماعت برپا بودمخصوصانمازمغرب واعشاءمامسلمان تازه به دوران رسیده نیستیم نمازجمعه رادرایران بین تشیع مرحوم طالقانی برای اولین بارخوندندولی من قبل ازانقلاب هم بچه بودم ازاسالم میرفتم با پدرم درپره سرمسجدمرحوم سیدشرفی نمازجمعه میخوندیم پدرمان خدابیامرزهمیشه میگفت اول نمازبعدغذاهرکه زیادگرسنه هست یه چیزی بخوره نمازبخونیم بعددستجمعی نهار اره برادرمن مسلمان جمهوری اسلامی نیستم من مسلمان دوران پیامبراسلام هستم وسلام
برادر55,درصدگیلانی مطالب شماربطش به مشکلات وجانبازان حالت اشتغال تبصره یک چیست .اصلامتوجه مطالب جنابعالی نشدیم.....
جانباز %55 سنی مذهب ، بنده بخوبی شما را درک می کنم ، چون در کودکی در میان سنی ها زندگی می کردم و می دانم شما سنی ها چقدر به فرایض دینی خود اهمیت می دهید .
همینکه می فرمائید بخاطر وطن خود در دفاع مقدس بودید ، نشان از عرق ملی شما دارد و بنده شخصا" از داشتن هموطنی مانند شما احساس افتخار و مباهات دارم .
این چند جمله صرفا" جهت ابراز تشکر و همدردی با شما بود . موفق باشید
جانبازان حالت اشتغال تبصره یک بنیاد ایثارگران مظلومندکه حقشون پایمال شده..جانبازانی که به بهانه های مختلف ازماده 38محروم شدند.تبصره یکی های جنگ وانقلاب ودفاع ازکشورومیهن فراموش شدگان امروزجامعه مظلوم ایثارگری.
برادرمن اهل تبصره اینها نیستم من اصلامحتاج دست رنج خودم هستم خدانکنه روزی محتاج اینان بشم برای خودمان اینقدر داریم که زندگی کنیم چون من با این جماعت سرکاری ندارم حالافهمیدی هرکه به امیدهمسایه نشت گرسنه می خوابد
برادرجانبازم خداراشکرکه محتاج نیس
سلام..چراحق تبصره یک راکه ازسال 74معوقات راپرداخت نمی‌کنند.فصل دهم وخیلی مطالبات دیگر.تاکی استرس وفشارهای روحی و روانی وچشم انتظاری رابایدتحمل کرو؟!هنوزتکلیف بازنشستگی نامشخص نیست.آیامطالبه گری ودفاع ازحقمون بایدکف خیابان انجام شودتادشمنان به ریش مابخندند؟؛!.جانبازانقلاب تبصره یک
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi