شناسه خبر : 87632
دوشنبه 06 دي 1400 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز مسابقات وزنه‌برداری کشوری جانبازان

مسابقات کشوری این رشته‌ی ورزشی با حضور ۱۵۰ نفر در ۹ کلاس(در دو گروه ویژه و کلاس‌دار) در سالن شهید چمران رامسر آغاز شد...

فاش نیوز - به دنبال ورود ورزشکاران وزنه‌بردار جانباز در غالب تیم‌های استانی به رامسر، مسابقات کشوری این رشته‌ی ورزشی با حضور ۱۵۰ نفر در ۹ کلاس(در دو گروه  ویژه و کلاس‌دار) در سالن شهید چمران رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، در ابتدای شروع مسابقات، پس از تلاوت قرآن کریم، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد و سپس با حضور داوران و مسئولین برگزاری، مسابقات با وزنه‌برداری کلاس ۵۹ و ۶۵ کیلوگرم ادامه یافت.

بر اساس اعلام مسئولین برگزاری مسابقات، در این دوره از مسابقات تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به دوره‌ی پبشین افزایش قابل توجهی داشته است که حتی برگزارکنندگان را غافلگیر کرده است؛ ضمن اینکه در دوره‌ی جدید دو نفر از داوران دوره گذشته مسابقات(کرمیان از کرمانشاه و جزایری از اصفهان) که از جانبازان ورزشکار کشور بودند، به علت شدت جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به درجه شهادت رسیدند که مسئولین با گرامیداشت یاد و نام آنها، با چاپ عکس‌شان در بنر اصلی مسابقات یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

در برنامه عصر اولین روز از مسابقات، اوزان دیگر به روی تخته می روند.

نتایج نهایی مسابقات امروز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

| عکس و خبر از محمدرضا عسکری

اینستاگرام
باسلام و تبریک به مسئولان ورزش جانبازان
و ورزشکاران عزیز وزنه بردار جانباز
استدعا دارم مسابقات
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi