شناسه خبر : 87644
سه شنبه 07 دي 1400 , 15:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در روز دوم مسابقات وزنه برداری انجام گرفت

جانباز وزنه‌بردار کردستانی مدال‌ها را درو کردند

صبح امروز وزنه برداران جانباز وزن ۸۸ کیلو ویژه و کلاس دار، به روی تخته رفتند که در این وزن هم جانبازان نفرات برتر خود را شناختند...

فاش نیوز - دومین روز از برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جانبازان کشور در حالی برگزار شد که در مسابقات روز گذشته، وزنه برداران جانباز کردستانی خوش درخشیدند و مدال ها را درو کردند.

به گزارش خبرگار ما، دومین روز از برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جانبازان کشور، درحالی برگزار شد که در مسابقات روز گذشته، شرکت کنندگان جانباز در وزن‌های ۶۵ ویژه و کلاس‌دار با‌ یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان سه نفر مقام اول تا سوم را کسب کردند که در پایان برنامه، برندگان، مدال و احکام خود را از مسئولین برگزاری دریافت کردند.

در برنامه صبح امروز نیز وزنه برداران جانباز وزن ۸۸ کیلو ویژه و کلاس دار، به روی تخته رفتند که در این وزن هم جانبازان نفرات برتر خود را شناختند.

مطلب قابل توجه روز گذشته و صبح امروز این مسابقات، درخشش جانبازان کردستانی بود که تا کنون بیشترین مدال را از آن خود کرده اند؛ ضمن اینکه جانباز نخاعی تهران، مهدی اسدزاده و جانباز جمال رسولی‌پور از کردستان‌ و جانباز اکبر جلالی نیا از تهران با تشویق ممتد شرکت کنندگان سایر استان ها و همان اندک تماشاچیان سالن برگزاری رامسر، به روی تخته رفتند و با زدن بالاترین وزنه در کلاس خود، به مدال طلا دست بافتند.

از نکات قابل انتقاد این دوره از مسابقات، عدم اطلاع رسانی و پاسخ گویی مسئولین برگزاری مسابقات بود؛ به گونه ای که خبرنگار ما علیرغم تلاش بسیار، نتوانست اطلاعاتی از وزنه برداران برنده کلاس های برگزار شده به دست آورد!

| گزارش و عکس از جانباز محمدرضا عسکری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi