شناسه خبر : 87653
چهارشنبه 08 دي 1400 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کردستان قهرمان وزنه برداری رامسر شد

اختتامیه مسابقات وزنه برداری جانبازان رامسر/تصاویر

پس از سه روز رقابت نفسگیر بین جانبازان وزنه بردار کشور در رامسر، برترین های این رشته ورزشی مشخص شدند...

فاش نیوز - بالاخره پس از سه روز رقابت نفسگیر بین جانبازان وزنه بردار کشور در رامسر، برترین های این رشته ورزشی مشخص شدند.

 به گزارش خبرنگار ما، با همه مسائل و مشکلات موجود در راه برگزاری این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری جانبازان در شهر رامسر، بالاخره قهرمانان وزنه بردار جانباز مشخص شدند.

 بنابراین گزارش، صبح امروز چهارشنبه نهم دی ماه، مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمانی و رده بندی مسابقات برگزار شد و طبق پیش بینی های قبلی تیم های کردستان به عنوان قهرمان این دوره و استان های تهران و کرمانشاه هم به عنوان تیم های نایب قهرمان و مقام سوم مسابقات، کاپ های قهرمانی را دریافت کردند.



 امام جمعه رامسر، پدر شهید مدافع حرم «حمیدرضا اسداللهی» و جمعی از مسئولین و خانواده شهدا، به عنوان میهمانان ویژه مراسم اختتبامیه در سالن شهید چمران رامسر حضور داشتند.

 در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام «علیخانی» امام جمعه رامسر، در سخنان کوتاهی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به جانبازان حاضر خیرمقدم گفته و در ادامه برنامه، گروه باستانی کاران جانباز به هنرنمایی پرداختند. گل عنبری به عنوان مسئول کمیته فنی مسابقات، گزارش مبسوطی از روند و مسائل فنی مسابقات ارائه کرد.

 قابل ذکر است که ۲۳ استان و ۲۰۵ ورزشکار، مربی و داور کشوری در این مسابقات حضور داشتند. از نکات قابل توجه مسابقات، حضور تعداد زیادی از جانبازان نخاعی در قالب وزنه بردار، داور، مربی و همراه بود که با شرایط سخت و از راه دور در رامسر حضور یافته بودند و بعداز دو سال دوری از مسابقات، به خاطر کرونا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

اینستاگرام
الحمدلله هفتمین دوره مسابقات کشوری وزنه برداری جانبازان برگزار و پس از وقفه دوساله کرونا مجددا قهرمانان دور هم جمع شدند و علاوه بر رقابت، دیدارها تازه شد.
جای جانبازان کرمیان و جزایزی در این مسابقات خالی بود
روحشان شاد، یادشان گرامی باد.
بله جناب مهدی دیدارها تازه شد و اما خاطره ها کدر من نمیدانم ما جانباز شدیم تا ظلم وستم و حق کشی نماند یا اینکه عده ای با سوء استفاده از موقعیت خود حتی به ما جانبازان که نیم قرن است درد می کشیم ظلم کنند ، کسی که مظلوم نمایی میکرد و طومار جمع میگردد که حقش را در اعزام به بازیهای پارا المپیک خورده اند و از تعصبات جانبازان سوء استفاده میکرد امروزه خود دارد با رانت و رانت خواری در روز روشن و بدون هیچ ترسی از خدای متعال به جانبازان ورزشکار خیانت میکندو خدایش انشا الله نبخشد من جانباز قطع پا و تماتمی جانبازان عزیزی که ساعتها در سرمای زمستان و صدها کیلومتر راه را طی نموده ایم به امید اینکه در نهادی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران که افضل نهادهاست عدالت برقرار است ولی افسوس هزاران افسوس که عزیزان جانباز شده اند مهره های شطرنج که توسط همچنین افرادی مورد ظلم و حق کشی واقع شوند.و این برادر که خود را جانباز می نامد بداند و بفهمد که چوب خدا صدا ندارد.
با سلام اگر امکانش هست نفرات اول تا سوم هر وزن با رکوروها را بنویسید وعکس موقع تحویل مدال را از هر دسته وزنی تو سایت بگذارید در ضمن هر سال بعد از مسابقات شماره حساب کسانی که مقان کسب میکنن را میگیرن نمیخواستم بینم برای چی هس از سال ۹۵ تا به حال که ما شرکت کردیم ومقام آوردیم اینطوری بوده اگر برای جایزه هست پس چرا ریالی تو این چند سال ندادن لطفا هدفشون را از گرفتن شملره حساب بگن ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi