شناسه خبر : 87716
یکشنبه 12 دي 1400 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارگروه بهداشت و درمان شورای مشاوران برگزار شد

دومین نشست کارگروه بهداشت و درمان شورای مشاوران وزرا و مسئولان هماهنگی در امور ایثارگران برگزار شد.
 
دومین نشست کارگروه بهداشت و درمان شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران برگزار شد
دومین نشست کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با 3 دستور جلسه «خدمات کمیسیون پزشکی بنیاد»، «خدمات دندان‌پزشکی» و «بررسی و تهیه گزارش کار و بازرسی» در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با حضور دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان و اعضای این کارگروه برگزار شد.
دکتر عبدالرضا عباسپور در این جلسه ضمن اشاره به آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری کمیسیون‌های پزشکی اختصاصی برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مصدومین ناجا در خصوص اقدامات انجام‌شده در راستای برنامه‌ها و اقدامات تحولی کمیسیون‌های پزشکی در استان‌ها توضیحاتی را بیان کرد.
وی با اشاره به‌ضرورت ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه ایثارگری بر لزوم تأمین منابع مالی مورد نیاز و اخذ راهکارهای مناسب در جهت ارائه این خدمت تأکید کرد.
در این نشست اعضای کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه راهکار در این خصوص پرداختند.
گفتنی است این جلسه در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور سید حمیدرضا متقی رئیس کمیسیون پزشکی بنیاد، سعید عطاری مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi