شناسه خبر : 87866
یکشنبه 19 دي 1400 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد:

تحقق مطالبات ۳۲ میلیارد تومانی جامعه ایثارگری در بودجه ۱۴۰۱

گزارش‌هایی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران به ما ارسال شده است، نشان می‌دهد که آنها به ۲۵ هزار میلیارد تومان الی ۳۲ هزار میلیارد تومان مطالبات عقب افتاده، کسری، پرداخت حقوق والدین شهدا و ... برای سال ۱۴۰۱ نیاز دارند...

فاش نیوز -  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس و دولت برای تحقق مطالبات جامعه ایثارگری در لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در صحن علنی با اشاره به مطالبات جامعه ایثارگری گفت:

ما قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را از مجالس قبلی داشتیم. آقای قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اخیراً هم در کمیسیون برنامه و بودجه حضور یافت و توضیحاتی ارائه کرد.

وی ادامه داد: حجت کلی ما به عنوان نمایندگان ایثارگر مجلس یازدهم این است که به‌جد، قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را اجرا کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گزارش‌هایی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران به ما ارسال شده است، نشان می‌دهد که آنها به ۲۵ هزار میلیارد تومان الی ۳۲ هزار میلیارد تومان مطالبات عقب افتاده، کسری، پرداخت حقوق والدین شهدا و ... برای سال ۱۴۰۱ نیاز دارند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: بر این اساس به عنوان نمایندگان ملت و جامعه ایثارگری قطعاً پیگیر این موضوع هستیم که مطالبات مورد نیاز جامعه ایثارگری در لایحه بودجه سال آینده محقق شود؛ هرچند که اگر هم نتوانیم صد درصد خواسته ها و نیازهای ایثارگران را تحقق بخشیم اما سعی خواهیم کرد تا حدی که در توان دولت و مجلس باشد آنها را محقق کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این موضوع دور از واقعیت نیست و با جابجایی ردیف ها و اعتبارات می‌توان به این موضوع تحقق بخشید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی توضیح داد: جهت‌گیری این بودجه حل مشکلات معیشتی مردم و جامعه ایثارگری و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان در جامعه است.

| معرفی

اینستاگرام
سلام علیکم
اگر مقدار بسیار کمی ازبودجه وزارت نفت و دیگر وزارتخانه های ثروتمند، چشم پوشی بشه...
مشکلات قانونی وکهنه وقدیمی این قشر حل می‌شود.
تقسیمات بودجه عادلانه باشد.
مگردیگرکارکنان دولت بیش از10سال منتظر سنوات های بازنشستگی میمانند.
و...
با سلام چرا دولت به این فکر نمی‌کند که جانبازان مهره اصلی کشور هستند وواقعا درصدی نباید برای جانبازان زد همه آنها از ایثار گر تا شهید در یک ردیف هستند عده از همسنگران این عزیزن رفتند به بهشت ابدی وعده‌اي زیر25درصد دارن زجر میکشن ودولت تحقیق می‌کند که ایشان از کار افتاده هستند مثل شهیدی که نمی‌تواند سرکار برود ولی زنده است. چرا چرا یک جانباز دارای زن ودو فرزند واز کار افتاده وسن 55سال چطور وبه چه جراتی به خودش اجازه می‌دهد این شهیده زنده جلو فرزندانش سر خم کنید وشرمسار باشد با حقوق ماهی دوملیون ودویست تومان. چه کند ای خدا چرا یک مسئول دلسوز صدای شرمساری وگرییه این مردان باشرف را نمی‌شنود واین وضع را تغییر نمی‌دهد من خاک پای بسیجیان عزیز درصد دار بی درصد هستم. چرا به دادشان نمی‌رسید. چرا فردای قیامت چه جوابی دارید جلو خدا وهمزمان شهید این عزیزان
بابا به فکر جانبازان زیر 25 درصد باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi