شناسه خبر : 88018
یکشنبه 26 دي 1400 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمک‌رسانی ارتش به مردم چابهار ادامه دارد

دریادار کاویانی با اشاره به امدادرسانی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل‌زده چابهار گفت: کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ادامه دارد و نیروی دریایی تا زمان بهبود نسبی وضعیت در کنار مردم خواهد بود.
 

کمک رسانی به مردم چابهار ادامه دارد/ تا زمانیکه بهبود نسبی وضعیت در کنار مردم خواهیم بودامیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگویی در خصوص امدادرسانی نیروی دریایی در مناطق سیل‌زده جنوب شرقی کشور، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی همواره در کنار مردم بوده و به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه امدادرسانی و کمک کرده‌اند و همواره در راستای تحقق شعار ارتش فدای ملت گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه ارتش متعلق به مردم است، گفت: ظرفیت‌های  ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت‌رسانی به مردم است و نیروی دریایی نیز همچون گذشته توانست در سیل اخیر که مردم چابهار را با مشکلاتی مواجه کرده بود به ویژه در منطقه کنارک، یگان‌های سرزمینی‌اش را با همه ظرفیت‌های لازم فعال و وارد عرصه کند. همانطوری که مشاهده شد با تلاش این عزیزان بخشی از مشکلات و مصائب ناشی از سیل‌زدگی مردم کاسته شد.

جانشین فرمانده نداجا خاطرنشان کرد: البته این کمک‌رسانی‌ها همچنان ادامه دارد و نیروی دریایی در کنار مردم خواهد بود تا اینکه ان‌شاالله وضعیت مردم به یک تعادل و بهبود نسبی برسد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi