شناسه خبر : 88023
یکشنبه 26 دي 1400 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«اتاق کمیل»

کتاب «اتاق کمیل» از اولین جلد مجموعه «خورشیدیان خاکی» زندگینامه و خاطرات شهید «اصغر برزگر مروستی» است که توسط «مهدی امینی مروست» تدوین و به زیور طبع آراسته شده است.

 

 از یزد، کتاب «اتاق کمیل» از اولین جلد مجموعه «خورشیدیان خاکی» زندگینامه و خاطرات شهید «اصغر برزگر مروستی» است که توسط «مهدی امینی مروست» تدوین و به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب با مدیریت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، در سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات «خط شکنان» در تیراژ یک هزار نسخه و در چهار فصل تدوین شده است.

در ادامه مقدمه کتاب که توسط «مهدی امینی مروست» نویسنده کتاب نوشته شده است را از نظر می‌گذرانیم:

آنگاه که سلاج قلم را در دست می‌گیرم و از انسان‌هایی آسمانی با قلبی به وسعت دریا که سلاحشان عشق بود و عشق می‌نویسم، تمامم را مدیون رأفت و مهربانی و نگاه‌های آن عزیزان بر لوح جان و ضمیر خویش می‌دانم و به خود می‌بالم که این عشق انتخاب من نیز بوده است؛ چرا که قدم زدن و البته قلم زدن در این راه بی شک نصیب هر کسی نخواهد شد.

در کتاب حاضر تلاش شده است تا یاد و خاطره شهید دیارمان «اصغر برزگر» مکتوب گردد تا در بوران و تندباد‌های زمانه به دست فراموشی سپرده نشود و آیندگان بدانند که وارث چه مردان مردی هستند.

شروع گردآوری اطلاعات این مجموعه خورشیدیان خاکی مروست در سال ۱۳۸۵ رقم خورد. از آن پس ساعت‌ها با خانواده و آشنایان و دوستان شهید مصاحبه و گزارش تهیه شد و در نهایت کتاب پیش رو که حاصل تلاش‌های این چند سال است نگاشته شد.

از خانواده معزز شهیدان، دوستان و همرزمان شهدا همچنین همکاران گرانقدر، «علیرضا پاک نیت»، «حسن کارگریان»، «رقیه قصاب باشی» و گروه خادمین شهدای مروست که در تهیه و گردآوری مطالب را یاری و همراهی کردند صمیمانه سپاسگزارم و امید آن دارم که مورد شفاعت این شهید بزرگوار واقع شویم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi