شناسه خبر : 88041
دوشنبه 27 دي 1400 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادا کردن حق مادران و همسران شهدا کار ساده‌ای نیست

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز یکشنبه 26 دی ماه در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت، تجلیل از مادران و همسران شهدای استان البرز با پاسداشت مقام مادران و همسران شهدا، تأکید کرد: ادا کردن حق مادران، همسران و فرزندان شهدا کار ساده‌ای نیست.
 
ادا کردن حق مادران و همسران شهدا کار ساده‌ای نیست/ رشادت‌های شهدا به گسترش فرهنگ ایثار در منطقه منجر شده است
حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) در مراسم اسوه‌های صبر و مقاومت، تجلیل از مادران و همسران شهدای استان البرز که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، گفت: وعده حضرت حق این است که جریان حق در مجموعه حرکت تاریخی بشر به خدا منتهی شده و حق پیروز می‌شود و کسانی در تاریخ پیروز می‌شوند که خود را در جریان حق قرار دهند و گرنه از گردونه حق خارج می‌شوند.
وی بابیان اینکه پاداش هر عمل خیر از کوچک تا شهادت که در جریان حق قرارگرفته، پیش خداوند محفوظ است، گفت: به عنوان نمونه مجاهدت‌های شهدای پیش از پیروزی انقلاب به انقلاب اسلامی انجامید، شهادت شهدای ترور به پیروزی بسیج مردمی برای دفاع از مردم انجامید و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه منجر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین شکری افزود: مادران و همسران شهدا بدانند که پیروز هستند و شکست نخورده و ضرر نکرده‌اند و کسانی زیان دیدند که از جریان حق خارج شدند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خطاب به مادران و همسران شهدا تأکید کرد: شما در جریان حق استوار بمانید که ماندگاری شما رستگاری جریانی است که به آن وابسته هستید.
وی با اشاره به اینکه در ایام پاسداشت مادران شهدا و همسران شهدا قرار داریم، تصریح کرد: ادا کردن حق مادران، همسران و فرزندان شهدا حتی همسران جانبازان متوفی که عمری به‌پای جانبازشان سختی‌هایی متحمل شده‌اند کار ساده‌ای نیست. درک از دست دادن فرزند در موضوع شهادت باید برای جامعه ملموس شود به خصوص اینکه مادران فداکاری بوده و هستند که یک تا چند فرزند عزیز خود را درراه ارزش‌های والای الهی فدا کرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تأکید کرد: مسئولان نظام و شما مادران و همسران شهدا بدانید پشت حرکت تکاملی یک جامعه خون‌های نابی ریخته شده که اگر ما در این راه نرویم ما هستیم که فاسد و تباه می‌شویم وگرنه این جریان تاریخی حق به‌پیش خواهد رفت. مادران و همسران شهدا، عزیزان خود را درراه دفاع از حق و ارزش‌ها تقدیم کرده‌اند و بدانید اگر بر راه شهید استواری و پایداری کنید شما می‌مانید و جریان باطل محو خواهد شد.
در این مراسم خبر شناسایی هویت شهید والامقام «خسرو قادری قمصری» به خانواده وی اعلام و در پایان 60 نفر از مادران و همسران شهدا تجلیل شدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi