شناسه خبر : 88069
دوشنبه 27 دي 1400 , 12:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران» تکریم شد

با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس از مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران» تجلیل شد.

 

تکریم مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران» به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که به «روز تکریم مادران و همسران شهدا» نامگذاری شده است از مادر شهید مدافع حرم «محمد کامران» تجلیل شد.

در این دیدار که با حضور مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان و تعدادی از خواهران عاشورایی صورت گرفت، بر لزوم تکریم و تجلیل از مادران شهدا تاکید شد.

مجتهدزاده در این دیدار اظهار داشت: مادران شهدا شیر زنان تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامس هستند که برای دفاع از حریم میهن، فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ کردند تا در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کنند و اجازه ندهند ذره‌ای از خاک وطنمان به دست دشمن بیافتد.

وی افزود: مادران شهدا شاهدانی بی‌ادعا و گنجینه‌های تاریخی هستند که با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند و با تقدیم عزیزان خود از حضرت ام‌البنین (س) الگو گرفتند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: مادران شهدا با تأسی از بانوی بزرگ اسلام حضرت ام البنین (س) فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت کرده و مشوق آنان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi