شناسه خبر : 88081
سه شنبه 28 دي 1400 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارسال ۷۰۰ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران

نریمانی با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از دومین جشنواره بین‌المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان سرخ‌نگاران، از ارسال ۷۰۰ عنوان کتاب از ۴۰ ناشر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران برای کتاب‌های منتشر شده ارسالی ۹۸-۹۹ با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» برگزار می‌شود، اظهار داشت: تاکنون ۷۰۰ عنوان کتاب از ۴۰ ناشر برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. این آثار در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» و در سه بخش «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در اسفندماه سال جاری در آستانه هفته شهید برگزار می‌شود گفت: رسانه کتاب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط بین نسلی اثربخشی زیادی دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران با تفکیک مخاطبان برای رده‌های سنی مختلف نسبت به انتشار کتاب اقدام می‌کند و نویسندگان این حوزه را مورد حمایت قرار می‌دهد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه، حمایت از ناشرین و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت برای نقش‌آفرینی بیشتر در دوران پساکرونا و تحقق اهداف مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه تمدن‌سازی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
شایان ذکر است این جشنواره با حمایت و مشارکت بیش از ۱۴ دستگاه و سازمان فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi