شناسه خبر : 88870
یکشنبه 08 اسفند 1400 , 16:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خبرهای خوش قاضی‌زاده برای ایثارگران

قاضی‌زاده هاشمی شفافیت مالی و خروج از بنگاهداری‌های غیرضروری، تمرکز بر مأموریت‌های اصلی، اصلاح ساختاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزایش خدمات و عدالت در بهره‌مندی جامعه ایثارگری از طریق شفاف‌سازی و جمع‌آوری اطلاعات را از رئوس اهداف خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد...

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در نظر داریم خدمات معیشت، مسکن و اشتغال را ابتدا در 5 دهک مورد توجه قرار دهیم. به همین منظور طبق توافق‌های انجام‌شده ۵ درصد از مسکن ملی هر استان به ایثارگران اختصاص خواهد یافت.

دلیل اختصاص نیافتن برخی خدمات به جانبازان ۲۵ درصد/ خبر خوش قاضی‌زاده برای 5 دهک پایین ایثارگران

نشست خبری تبیین برنامه‌های ۲۲ اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اصحاب رسانه صبح امروز (یکشنبه هشتم اسفندماه) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رسول‌زاده برگزار شد.

تشریح فعالیت‌های ۶ ماه گذشته بنیاد شهید

در ابتدای این نشست قاضی‌زاده هاشمی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم پدر امام رضا (ع) بیان داشت: ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) است که با نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ۶ ماه گذشته در بنیاد شهید افزود: در ابتدای حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند شناخت کامل سازمان از جمله شناخت محدویت‌ها، ساختارها و جامعه هدف بودیم که زمانی حدود ۲ ماه صرف این شناخت شد.

انتصاب مدیران بر اساس احراز توانمندی‌ها و صلاحیت‌ها انجام می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز داشت: بنیاد در حوزه‌های گوناگون و بسیار گسترده‌ای اعم از آموزش و پرورش، آموزش عالی و حوزه‌های اقتصادی فعالیت دارد که پس از شناخت تمام این بخش‌ها برنامه عملیاتی تهیه شد و مجموعه اقدامات و مأموریت‌ها تهیه و در اختیار بخش‌های مختلف قرار گرفت.

وی درباره تغییر ساختار انتصاب در حوزه بنیاد شهید ادامه داد: درباره نظام انتصاب مدیران نیز تصمیم گرفته شد از طریق سامانه و احراز توانمندی‌ها انجام شود که تاکنون مدیران ستاد و صف و هیأت مدیره‌های سازمان‌های اقتصادی از طریق این مسیر انتخاب و منصوب شده‌اند.

دهک‌بندی ایثارگران انجام شده است

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای هوشمندسازی ارائه خدمات بنیاد شهید اظهار داشت: به این منظور نیاز به برقراری ارتباط سامانه‌ بنیاد با سازمان‌های مختلف وجود دارد که بخشی از این کار صورت گرفته و بخش دیگر در دست پیگیری است. یکی از دستاوردهای این کار مشخص شدن دهک‌بندی ایثارگران است.

وی با اعلام اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، پنج دهک پایین جامعه ایثارگری شناسایی شده‌اند، افزود: در نظر داریم خدمات معیشت، مسکن و اشتغال را ابتدا در این پنج دهک مورد توجه قرار دهیم. به همین منظور طبق توافق‌های انجام شده ۵ درصد از مسکن ملی هر استان و ۱۰ درصد از سهم اشتغال هر استان به ایثارگران اختصاص خواهد یافت. در حوزه فعالیت‌های صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که متولی ایجاد شغل غیردولتی برای ایثارگران است، تاکنون جلساتی با بانک‌های عامل و صندوق توسعه ملی انجام شده است. 

 اذعان به خدمات نامطلوب بیمه دی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اذعان به خدمات نامطلوب بیمه دی خاطرنشان کرد: اصرار داریم در زمینه بهداشت و درمان به تقویت مجموعه بیمه دی اقدام کنیم. همچنین در حوزه اموال و املاک متعلق به بنیاد که فاقد سند هستند نیز سامانه ثبت املاک بنیاد تشکیل شده است تا در نهایت مسأله ثبت قانونی این املاک مشخص شود.

وی گفت: در حوزه سازمان اقتصادی کوثر، شفافیت مالی و خروج از بنگاهداری‌های غیرضروری و در نهایت خروج از بنگاهداری مدنظر است. در نهایت تمرکز بر مأموریت‌های اصلی، اصلاح ساختاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و افزایش خدمات و عدالت در بهره‌مندی به جامعه ایثارگری از طریق شفاف‌سازی و جمع‌آوری اطلاعات است.

اعلام جزئیات برنامه‌های بزرگداشت روز شهید

قاضی‌زاده همچنین درباره برنامه‌های روز شهید بیان داشت: روز دوشنبه ۹ اسفند مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب سرخ‌نگاران با حضور جمعی از مسؤولان در تالار وحدت برگزار می‌شود. در حوزه فرهنگی هر استان در هر سال باید نسبت به ساخت یک فیلم با موضوع بزرگان ایثار و شهادت در استان اقدام کند که ۲۵ تا ۳۰ درصد از هزینه‌های این کار از طرف بنیاد تأمین می‌شود.

وی افزود: در این ایام طرح سپاس در سراسر کشور، غرس ۲۳۰ هزار نهال به نام هر شهید همزمان با روز درختکاری در سراسر کشور، برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر، اجرای طرح دیدار نمایندگان مقام معظم رهبری با جانبازان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، برگزاری ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار، برگزاری همایش جایزه شهید پیشرفت؛ بزرگداشت شهید فخری‌زاده و اختتامیه دومین رویداد ملی استارت‌آپ‌های شاهد و ایثارگر و برگزاری کنگره ملی شوق دوباره؛ تجلیل از همسران شهدای جانباز انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره اهداف سفر به عراق اظهار داشت: این سفر با دعوت سازمان بنیاد شهید عراق انجام می‌شود و البته دعوتی نیز از طرف اقلیم کردستان عراق به همین منظور انجام شده که در حال حاضر از نظر زمانی شرایط این سفر ممکن نیست. در سفر به عراق رئیس سازمان اقتصادی کوثر و معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور خواهند داشت تا در حوزه‌های تخصصی به انتقال تجارب و افزایش زمینه‌های همکاری بپردازند.

دلیل اختصاص نیافتن برخی خدمات به جانبازان ۲۵ درصد

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره برنامه‌های بنیاد برای خدمات بهتر به جانبازان زیر ۲۵ درصد ادامه داد: بنیاد شهید یک سازمان اجرایی است که زیر نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اداره می‌شود. یکی از موضوعات مرتبط با بحث اجرایی، اجرای قوانین است که مشخص می‌کند اعتبارات تخصیص یافته در کجا مصرف شود. به خاطر همین قوانین است که تنها بعضی از خدمات به جانبازان زیر ۲۵ درصد اختصاص یافته است. البته با طرحی که با همکاری دولت در مسکن ملی و اشتغال در نظر گرفتیم تلاش کردیم که این خدمات به تمام جامعه ایثارگری اختصاص یابد.

قاضی‌زاده با تأکید بر اینکه خدمات بهداشت و درمان شامل جانبازان زیر ۲۵ درصد هم می‌شود، تصریح کرد: البته قوانین موجود بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد ریال بار مالی برای بنیاد شهید دارد که در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بدهی داریم که این بدهی ها عمدتاً به بیمه‌ها، هزنیه تحصیل ایثارگران و غیره است. این موارد غیر از ۳۷ هزار میلیارد ریال معوقات به جامعه ایثارگری است.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای حل مشکلات جامعه ایثاگری و افزایش بیش از ۶۰ درصدی بودجه بنیاد شهید، در پاسخ به خبرنگار فارس درباره عدم اولویت‌بندی درباره حل مشکلات جامعه ایثارگری گفت: کمیسیون تلفیق بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از طریق فروش سهام دولتی در واقع بینانه‌ترین حالت برای بنیاد شهید در نظر گرفته است(رقم مصوب ۴۰ هزار میلیارد است) که باید در پرداخت به تمام وظایف توجه کنیم و پاسخگو باشیم و این موارد جدا از هزینه‌های اجتناب‌پذیر شامل حقوق و مستمری‌ها است.

به من کنایه می‌زدند که: به جای بورس، وضع بانک دی را درست کن! 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس درباره حواشی ایجاد شده درباره بانک دی گفت: موقعی که بر سر کارم آمدم، به من متلک انداختند که به جای بورس، وضع بانک دی را درست کن! از همان ابتدا به قضیه بانک دی که یک بانک خصوصی است، ورود پیدا کردم و متوجه اختلاس و فساد در این بانک شدم. از ۲ ماه قبل اسامی اعضای مجمع و اعضای هیأت مدیره اعلام شده بود.

وی افزود: اما در آن روز اعضای صندوق ذخیره شاهد ادعاهایی را مطرح کردند که در نهایت دیوان عدالت اداری با بررسی مستندات، رأی را به نفع بنیاد شهید صادر کرد. این در حالی است که صندوق ذخیره شاهد ربطی به رئیس و مجموعه بنیاد ندارد. بنیاد شهید هم اکنون  با داشتن ۵۸ درصد سهم، حائز بیشترین سهام بانک دی است و به عنوان وکیل سهامداران حضور دارد.

اینستاگرام
جانبازان حالت اشتغال تبصره یک بنیادمظلومترین هستندکه‌حقشون پایمال وبه فراموشی سپرده شد»جانبازانی که به ناحق ازبقیه جداشده وبلاتکلیف هستند.
سلام و درود بر جامعه ایثارگران. این جانب سال ۹۷حالت اشتغال و از کار افتادگی کلی قبول شدم ولی تا برج دوازده ۹۹ مدارک مرا مسئولان بنیاد شهید شهرستان ممسنی در سیستم ثبت نکردن و من ۲۸ ماه بجایی حقوق حالت اشتغال حقوق مستمری دریافت کردم. لطفا پیگیر باشید. مقصر اصلی کارمندان بنیاد شهید نوراباد ممسنی منطقه خودم بودن و حالا جوابگو نیستن و گفتن کارمند مربوطه باز نشست شده لطفا مشکل این بنده حقیر را حل کنند. من دو فرزند دارم و در خانه اجاره ای زندگی می کنم. سپاس فراوان از محبت شما. لطفا پیگیر باشید تا من با خبر شوم
سلام برادرعزیزم
شمابه بنیادمرکزتهران خیابان طالقانی جنب هتل انقلاب بازرسی مراجعه کنید شکایتی تنظیم کنیدمبنی براینکه چراماده38برای شمااجرانشده است.
معوقات ماده38حدود100میلیون تومان بایدبه شماپرداخت شود.
وحقوق شمابرمبنای نیروهای مسلح شاغل پرداخت شود.
درضمن درسال1401 جانبازان حالت اشتغال بازنشسته میشوندوسنوات+طلب مرخصی به آنان پرداخت می‌شود.
البته طبق قانون بایدامسال1400سنوات پرداخت میشد که بودجه آن هم به بنیاد تخصیص داده بودند!
که...
عریضه ای هم به آقای یوسف مجتهد دلسوز جامعه ایثارگری بنویسیدایشان شمارا قانونی راهنمایی می‌کنند.
با خانم آذرنژادتماس بگیرایشان شمارا راهنمایی می‌کنند و ارسال مدارک جانبازان به ستادکل به عهده ایشان میباشد.
خانم محترمه و کار راه اندازی هستند اخیرشان بده...
مشکل من هم مثل شمابودباکمک و زحمات ایشان حل شد.
خداحافظ شان کند.
ایشان هم دربنیادمرکز تشریف دارند.
شماره تماس خانم آذرنژاد02183232475
موفق باشید.
با درود اقای قاظی زاده //لطفا طرح حقوقی وتامین معیشت برای رزمندگان ایثارگر وظیفه ارتش در هفت خان رستم گیر کرده آبی در این دیگ گرم میشود یانه؟ یا چند سال دیگه منتظر سازمان دهی باید باشیم؟پس این فساد اداره ای با مدیران ناپاک ونالا یق کی اصلاح میشود؟ لطفا بعد ازاین رزمندگان را جان برلبان خطاب کنید همه منتظر مائده وصیحه آسمانی هستند چشم انتظار نگذارید این جان برلبان را .روز وصال نزدیک است ومکرو مکروالله العامین.بدرود
امورات رزمندگان ربطی به بنیاد شهید ندارد لطفاً از ایثارگران یگان خود پیگیری نمایید
آقای قاضی زاده درمتن صحیح است پوزش دارم/
باسلام آقاجان این بنده خداطلب کمک کرده نه ازشماازرئیس بنیاد ایشون بیکاره میدانیدبیکاری یعنی چه شماعزیزان غلط املایی میگیرید
ازایشان
آقای قاضی زاده به خداوند بزرگ واگذاری اگر من وامثال من که حتی درصدی مزیای تاکنون تعلق نگرفته وبیشازسی سال زمین گیر جنگ نابرابرم اما به همان خداوند بزرگ اگر صداقت درگفتار م نباشد.تافردا رانبینم‌وارونه من درشهرکرد وجود دارد.من هرروز ازخداوند آرزوی نبودن می کنم. وای براین زندگی که حتی آسایش وارامش خانواده را گرفته ام.الان دهها مشکل جسمی وروحی ومادی دارم‌.بخدا یک وسیله نقلیه داشتم بعلت تصادف اصلان درست شدنی نیست.برادر بزرگوار حداقل باحمایت ووراهنماعی وحمایت مالی دستور دهید یک وسیله نقلیه بصورت اقتصاد.تهیه وازطریق ثبت نام ومعرفی حداقل بعداز گذشت بیش ازسی سال دست عدم توان مالی ومعرفی جهت گرفتن یک دستگاه ماشین حتی کارکرده دراختیار م.قرار گیرد. بخدا اگر تاکنون کوچکترین کمکی ازطرف بنیاد شامل حال من نشده. خداوند حامی ونگهدارت باد اگر این کمک خیر بخاطر رضای خداوند.بزرگ دستور انجام دهی همیشه دعاگوی شما به نیکی خواهم بود درغیر این صورت به خداوند بزرگ پناه می برم.التماس دعا وتفکر.
سلام در قانون جامع 30 درصد سهم مسکن دولتی هست ودر استخدام هم حد اقل 25و5درصد سهم اشتغال ... حاشیه نشه برای قانون جامع ممنون..
چرا حرفی از جانبازان تبصره۱ نیست
در کل بفرمایید ایا عادلانه است که فرزند عزیز جانباز 25 درصد از شهریه دانشگاه ازاد معاف باشد ولی من جانباز 20 درصد معاف نباشم؟
جناب اقای دکتر هاشمی کجا این فرایند و عملکرد شما بوی عدالت می دهد؟
بنده چها ترم است که درسم را رها کردم و نتوانستم مدرک را بگیرم که شاید اندک ناچیزی به حقوقم اضافه شود.
اقایان محترم جانبازان درصد بالایدارند ضایعه بیشتری دارند ولی کسی که بعد از ۲۴ سال از مجروحیت آن می گذرد وبا توجه به ضایعه مغزی وترکشی در سرش است ایا مافیای بنیاد باید به آن۱۰درصد بدهند اگر پسر خاله خودتان بود همینجور بود فکر نکنم چون شما عادت به کم‌ ندارید
خوب این که درصد بال داریم هیچ منافاتی با این ندارد که همه جانبازان باید یکسان دیده شوند تفاوت کم عادلانه است ولی به خاطر چند درصد فاصله صفر تا صد نا عادلانه است و ظلم است
چرا رزمندگان داوطلب ،زیر6ماه سابقه، حضور درخط مقدم جبهه، در قانون ناعادلانه جامع خدمات رسانی به ایثارگران این قشر، حذف وایثارگر محاسبه نشده اند؟
چرا ایثارگر نیستیم؟؟
آقایانی که به نام مقدس انقلابی رای رزمندگان گرفتید 2سال از نمایندگی تان میگذرد هنوز عملا کاری برای رزمندگان زیر 6ماه انجام نداده اید
فقط شعار میدهید
آیا بعد از 34سال ،از پایان جنگ هنوز اولویت به رزمندگان زیر 6ماه نرسده است!؟
کارکنان ایثارگر بالای 25 درصد از قانون ماده 51 استفاده میکنند --- ولی کارکنان زیر 25 درصد محرومند -- چرا ؟؟؟؟؟؟ چرا بین ایثارگران تبعیض قرار میدهید ؟؟؟
میشه بفرمائید چرا بنیادبه وظایفش درمورد احراز جانبازان تائید شده نیروهای مسلح عمل نکرده ودهن کجی مینماید
سلام..خداخیرندهدبه آن شخصی که برای اولین بارواژه کمک معیشت رابجای حقوق بیان کرد...وگرنه مگرمیشودجانبازی با5درصدحقوق بگیردوجانبازی با30درصدکمک معیشت بگیرد..این یعنی عده ایی حق دارندازامکانات بنیادتمام وکمال بخورندوعده ایی هم هیچ..وربطی به درصدهم ندارد..
با سلام بازم حرفی از تبصره یکی ها نشد وقتی حرف از عدالت میشه باید واسه کسی که از کار افتاده کلیه و دستش به جایی بند نیست عدالت برقرار بشه عدالتم تو کار بنیاد نیست
کدامیک از مطالب مطرح شده خبر خوش بود؟
من 52ماه جبهه بسیج سپاه دارم 20%درصد جانبازشیمیاییم سالهاست شیمیایی عوت کرده کمسیون عالی پرسکی بقیه الله هفتاد درصد رده بنیادمیگه صورت سانحه نداری 20%درصد بیشتر نمیده چراچون درصدم زیر25%هست دگه جانبازی هدیه ارفاق ندادن الان 16روزحقوق میگیرم از نیروها مسلح بنیاد هیچ کمکی به من نمیکند چکارکنم همرزمم با 7ماه جبهه 12میلیون میگیره من فرمانده ویژه بودم به چه فلاکتی خودم وخانواده ام زندگی میکنم کرمان
اقای دکتر قاضی زاده حضورتان در بنیاد نور امیدی ایجاد کرد بخصوص وقتی اوایل گفتید رزمندگان هم باید به بنیاد ملحق شوند

ولی چرا بعدش پیگیری نکردید ؟
رزمندگان هم جانبازند، باور کنید
باسلام
لطفا به جانبازان بسیجی که هیچ جا شاغل یا بیمه پردازی ندارن فقط بخاطر اینکه چندماه بعدازقطعنامه جانبازاز شدن از ماده 38جامانده وتبصره یک شدن که صفر تاصدش دست خودبنیاد هستش این کم کاری چگونه تفصیر میکنید؟
ادعای مالکیت نیروگاه‌های برق و... بنیادشهید کذب است.
سهام نیروگاه‌ها و... متعلق به ایثارگران است که دراختیاربنیادشهیدمیباشد.
دولت وقت به ایثارگران بدهکاربودکه بجای بدهی خودبه ایثارگران، سهام نیروگاهی و... داد.
حال، بنیادشهید سهام ایثارگران رابه نفع خودمصادره کرده است!
نه اصل سهام و نه سودسهام را به ایثارگران نداده است!
و ادعای مالکیت آن رادارد!
بانک دی وبیمه دی، به نام ایثارگران وبه کام دیگران!!!
ایثارگران حتی اجازه یک شب خوابیدن درهتل های بنیاد درسراسرکشور رادارند!!!
و...
به کی بگیم؟!
ضمن اینکه حق جانبازان راهم درکمیسیون های پزشکی نداده اند!
چون بار مالی دارد!
مال به نام ایثارگران!
به کام ضدانقلاب ها...
...
حدود 20 سال هست که میگویم،: " آفتابه لگن 9 دست، شام و ناهار هیچی" اصلا این کشور و مدیرانش ضد ایثارگران هستند!! باور کنید یا نکنید واقعیت همین هست. واقعاً خجالت آوره که توی ین کشور بیشترین ظلم به قشر ایثارگر میشه بخصوص به جانبازان 5 درصد و رزمندگان. شما مدیران همیشه مدعی واقعاً مسلمان هستسد؟؟!! من شک دارم
باسلام وعرض ادب اینجانب حسن نوروزی جانباز ۲۵ درصصاعصاب روان و مچ دستم اصابت ترکش قراگرفت بود دستم از کار افتاد و بعلت تشنچ و صقود از پلها مهره کمرم شگسته ک توان کار کردن ندارم بنیاد ب من معیشت میده عینه جانبازان زیره ۲۵ در صد لطفان پیگیری نماید با تشکر
جانبازان تبصره 1 را دریابید
باسلام جانبازتبصره ۱درکجای قانون بنیادشهیدقرارداره اقای قاضی زاده هاشمی لطفأبه دوستان تبصره۱توضیح بدهیدچون مادیگه طاقتمان سرآمده حتی نمی توانیم جلوی زن وبچه هایمان هم سرمان بالابگیریم قبلاجانبازسرش بالابودولی اکنون جلوی زن بچه هم سرافکندوخجالت زده هستیم
به نام خدالطفاجانبازان محروم ازهرچیزراهم ببینید
سلام رزمنده بابیست هشت ماه سابقه هستم ایا کمک معیشت به من تعلق میگیرد یانه بادوفرزند وخانه ای اجاره درامدم درحد صفر امسال من چند یست که کمک معیشت میگرند منکه مراجعه میکنم میگویند فعلا ثبت نام نداریم لطفا مرا راهنمائی کنید ممنون از راهنمائی شما
سلام جانباز۵درصدمنطقه یک کرج هستم مدارک کامل برای برقراری حقوق را کامل تحویل بنیاد دادم نه مسکن دارم نه از جایی حقوق میگیرم نه درآمد ثابتی دارم با مراجعه به بنیاد اعلام کردن بنده را جزوه دهک هشت قرار دادن. نمیدانم کدام مسئول کدام سازمان و برچه اساسی نام من در دهک هشت قرارگرفته خدارا خوش نمیاد ان دنیایی هم هست چرا با سهل انگاری شخصی یا سازمانی حق من و افرادی مثل من را ضایع میکنید منی که شرمنده خانواده هستم با داشتن همسر و دو فرزند دم بخت هنوز مستاجرم تورا به شیری که از مادرتون خوردید هرکس هر مسئولی میتونه کمک بکنه خواهش میکنم بررسی مجدد انجام بدید هرکجا که مراجعه میکنم جوابی نمی گیرم امیدوارم یک نفر انسان باخدا باایمان باوجدان به داد بنده برسه وبا بررسی و تحقیقات واستعلام گرفتن از ادارات سازمانها ارگانها بانکها و....به هرکجا که مربوطه گره مشکل منو باز کنه
چرا قانونی که سالهست اجرانکر دیدایثارگران ازپرداخت بیمه وبازنشستگی معافند سی سال خدمت کردم بیمه وبازنشستگی کم کردند موقع شاغل بودن گفتند به شما ایثارگری تعلق نمیگیرد حالا که بازنشست شدیم ایثارگرهم شدیم ولی اسم درعمل هیچ مزایاییتعلق نمیگیرد درصورتیکه کسانی باشرایطما درطول خدمت همه مزایاراداشتند بیمه ودارومجانی میگیرندبازهم برای مامراجعه میکنیم اقدامی صورت نمیگیردلطفاافرادی رامدیرکنیدکه انصاف داشتهباشندهم اطلاع ازقوانین کشورکه یک بام ودوهواعمل نکنندرسیدگی کنیدچون روزجزایی هم هست چه جوابی دارید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi