شناسه خبر : 89343
شنبه 13 فروردين 1401 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به پدرم قول دادم از لشکر عاشورا و مهدی باکری فیلم بسازم

کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» با تاکید براینکه برای بازی نقش «مهدی باکری» خودخواهی کردم، گفت: پدرم ازم قول گرفته بود که اگر در سینما موفق شدم به شرطی من را حلال می‌کند که درباره لشکر عاشورا و مهدی باکری فیلم بسازم.

 «هادی حجازی‌فر» کارگردان فیلم موقعیت مهدی با حضور در برنامه خنداونه با بیان اینکه مهم‌ترین اتفاق برای هر فیلم ایجاد ارتباط با مخاطبین است، اظهار داشت: خوشبختانه فیلم «موقعیت مهدی» خیلی خوب با مخاطبین ارتباط برقرار کرده است و از این اتفاق خوشحالم.

وی در پاسخ به اینکه چرا سراغ مهدی باکری رفته است درحالی که شخصیت‌های زیادی در دفاع مقدس وجود داشته است، گفت: فکر می‌کنم مهدی باکری برای ما ترک‌ها خیلی خاص و ویژه است و همیشه به او افتخار می‌کنیم و از بچگی از طریق آشنایان از او شنیده‌ایم که این باعث شکل‌گیری علاقه شده است.

کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» تولید این فیلم را یک ادای دین به پدرش دانست و تاکید کرد: پدرم ازم قول گرفته بود که اگر در سینما موفق شدم به شرطی من را بخاطر درس نخواندم حلال می‌کند که درباره لشکر عاشورا و مهدی باکری فیلم بسازم؛ منتظرم خواب او را ببینم و بپرسم از من راضی هست یا نه.

حجازی‌فر درخصوص سختی‌های این فیلم عنوان کرد: من علاوه بر بازیگری و کارگردانی در فیلم موقعیت مهدی، نوشتن کار را نیز برعهده داشتم. گاهی که قرار بود فردا چند صحنه را فیلمبرداری کنیم، اعلام می‌شد که رزمایش شروع شده است و ما تانک‌هایمان را از دست می‌دادیم و باید شب تا صبح کار را تغییر می‌دادیم که بسیار سخت بود.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم «موقعیت مهدی» ۲ سال زمان برده است، اظهار داشت: در تولید فیلم وقفه‌های زیاد ایجاد شد و کار گاهاً با تعطیلی‌های ۲۰ روزه و یک ماهه روبرو می‌شد که واقعاً من را پیر کرد، اما لطف خدا بود و یک تیم حرفه‌ای و درجه یک که باعث انجام کار شد.

کارگردان «موقعیت مهدی» درخصوص علت بازی کردن نقش شهید باکری گفت: من برای بازی نقش یه ذره خودخواهی کردم، چون دوست نداشتم نقش مهدی را شخص دیگری بازی کند، اما این کار بسیار سخت بود و اگر تجربه امروز را داشتیم چنین نمی‌کردم و حتما از یک بازیگر جدید استفاده می‌کرد؛ سختی و فشار باعث می‌شد خیلی از شب‌ها گریه کنم.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi