شناسه خبر : 89499
یکشنبه 21 فروردين 1401 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منو ببرید درمان

با احترام اینجانب جواد اربابی فرزند رضا به شماره ملی ۳۵۹۰۸۲۶۵۷۶شانزده سال سن داشتم که در حال تحصیل بودم ترک نموندم رفتم جبهه به مدت یک سال هشت سال دفاع مقدس حضور داشتم که در عملیات پنج بر عصر موج انفجار مجروح شدم از ناحیه تمام بدن جمجمه سرم باز شده کردم آسیب دیده مشکل اعصاب پیدا کردم.

دست هایم لرزش دارد به طوری که نمیتونم آب بخورم بازنشسته کمیته امداد می‌باشم حقوقم برای هزینه دارو و درمان می‌رود که دارای هشت فرزند می‌باشم و سه تا از فرزندانم در حال خدمت سربازیند تبغ بخش نامه موج انفجار ۳۰درصد ولی به بنده پنج درصد دادن با این همه مجروحیت شما اگر از خدا نمی‌ترسید.

آن حق اینجانب است به من بدهید آن روزی که من رفتم جبهه و در عملیات ها غلت می خوردم شما کجا بودین؟ سلامتی خود را از دست دادم از شما درخواست دارم اینجانب را جهت درمان دعوت نماید خودم هزینه درمان را ندارم و تا کنون هیچ کمکی از بنیاد نشدم چرا حق پرستاری به من نمی‌دهند.

من که از کار افتادم توان ندارم کار های شخصی خودم را انجام دهم منتظر جواب شما میباشد. از اینکه رفتم جبهه پشیمانم چرا سلامتی ام را از دست دادم. الان فرزندانم در عذاب هستن ۳۶سال درد و زجر می کشم. لااقل منو ببرید درمان کنید ازخدابترسید روز فیامتی است شمارابه۵ تن ال عبا قسم میدم دستور بدید بیایند برسی کنن وضعت زندگی این جانباز در یک اتاق ۸نفره امیدوارم وجوان داشته باشید آنچه حقم است بگیرید
   آدرس  س ب ایرانشهر مستاجر هستم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi