شناسه خبر : 89519
یکشنبه 21 فروردين 1401 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خودرو برای جانبازا فقط ممنوع!

جانباز ۵۵٪ - جانبازان نمی توانند خودرو وارد کنند میدونی چرا؟ چون به دزدی آقازاده ها لطمه وارد می شود آنها می توانند هر کدام ۲۰دستگاه بنز وارد کنند هرگزبه اقتصادکشور لطمه نمی‌زند اما جانبازان جسمی حرکتی یه خودرو برای خود وارد کند به اقتصاد کشور لطمه بزرگی واردمی شود فقط بچه های آنها می‌توانند خودرولاکچری سوار بشن. بچه آنها می‌توانند در آمریکا اروپا درس بخونند و اونجا مانور بدهند. بنده اسم آقازاده هاراببرم شایدبه مشامشان بربخورد.

 اما جانباز حق ندارد حتی حرف بزنند. چون همین که دارن نفس می کشند برای آنها کفایت می‌کند. فکر می کنم ازماها ساده تر دیگه پیدا نمیشد. مثالی است که می گفتند دیگران کاشتند و ماخوردیم. ما بکاریم دیگران بخورند. حال دیگران نکاشتند، مابخوریم.

 مهم نیست مهم این است که ماازجان ومال خود گذشتیم. فرزندان قدونیم قدخودرا رهاکردیم. به امررهبری لبیک گفتیم رفتیم. از وطن و از دین دیانت اینها دفاع کردیم که آقازاده ها بتوانند راحت در اروپا و آمریکا عیش و نوش بکنند ماهم الکی اینجا بگیم مرگ بر امریکا، اشکال نداره هیچ ظلمی پایدار نیست.

عمری برامون باقی نمونده می‌سپاریم بخداوند خدابهتر قضاوت می‌کند فقط صبر میخواد...   

اینستاگرام
سلام برادر آقازاده عزیزان ایثارگران هستند ..انهایی که گفتید حرام لقمه هستند نه آقازاده.
بابا میکنند تو گونی میبرنت !!!
بی کاری ؟ با این حراست فعلی هر حرفی بزنی بر علیه قاضی زاده و با بنیاد گونی میکشن تو سرت میبرن اونجا که ....!!!!!
سلام ، هر وقت صحبت از واردات خودرو میشود اذهان مردم به سمت خودروهای لوکس و تشریفاتی میرود در حالیکه اجازه واردات خودرو برای تنظیم بازار است لذا میبایست خودروهای ارزان قیمت و کم مصرف به تعداد بالا وارد شود در غیر اینصورت اگر تعدادی خودرو لوکس و تجملاتی وارد شود هیچگونه کمکی به تنظیم بازار نخواهد کرد بلکه موجب گمان بد به مسولان انقلابی خواهد شد که طبق معمول بنام مردم و به کام دیگران باشد.
اینها دین وایمان ندارن هیچ مسئولی چشم دیدن این عزیزان از جان گذشته را ندارد برید ببینی بیش از 70 درصد از مسئولین نظان نه انقلاب دیده ونه چنگ اخه اینجور ادم برای ما کار میکنن عزیز دل یه چیز کوچک که حق مسلم ماست که جانمان از هر لحاظ همگی بیش از 40 سال با درد ورنج درعذاب هستیم و مدیران واقازادها عشق و نوش میکنن بیش از 70 درصد هزینهای درمانی مان گم شوده وقت اول خدا وبهد رهبر باید به داد این قشر از جامعه برسه والسلام نامه تمام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi