شناسه خبر : 89675
دوشنبه 29 فروردين 1401 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل تامل از یک فرزندشهید!

فرزند شهید - من خودم و هم همسرم فرزند شهید هستیم. خودم به بدبختی مشغول شدم خداراشکر.

همسرم بیکار و تا الان به قرآن سبحان از یک امتیاز بنیاد شهید غیر از دانشگاه استفاده ای نکرده.

مستاجریم و پارسال از شانس بد آپارتمانی اجاره کردیم که تا الان 3بار فروخته شده و ما نیز هر دفعه با یه عده دلال و بنگاهی بی خدا و بی پیغمبر سرو کله می زنیم.

با این کرونا مادرم هم با ما زندگی میکنه و مریض و روی تخته، از ترس مبتلا نشدن به کرونا به حضرات میگیم آقا ما چقدر باید با شما همکاری کنیم هر روز هر روز بازدید، چه گناهی کردیم.

تا امروز که با تعدادی درگیر شدیم و کل محل در خانه جمع کردند و آبروی چندین ساله ی ما رابردند. خدا ازشون نگذره. کار بکنید.

لیستی بگیرید از استان ها ببینید چه خبره، تهیه سرپناهی برای حفظ آبرو می خواهیم .واقعا بعد از این همه بوق و کرنا کردن ایثارگران و بنیاد شهید اینه وضعیت؟

اینستاگرام
عزیزم فرزندشید بزرگوار
اشکال کارشما زن وشوهر اینه که توانائی وتوانمندی
خودتون رو ازیاد بردین چسبیدین به امتیازات ایثارگری
از بنیاد چیزی براشما درنمیاد
بروید دنیال توانایئهای خودتون نترسین.
اینطور ی پدرا تون راضی وخشنودترند.
موفق باشید.
جانباز ۷۰ درصد البته اگه درست باشه بعید می دانم فرزند ودوشهیدو یک همسر شهیدو .....یک جانباز بخواد بایک چوب ازار بده چرا به اینا رسید باید خودشون همت تلاش کنن تا چیزی به کف آرن نه عزیز اون توصیه مدبرانه اتان را خود تان انجامش بدین اینا امتیا زشونون میخوان که قانون تصویب کرده تو غیرتت چه چور اجازه میده همسر ودو فرزند شهید از سه نه ازیک امتیاز استفاده کنن چون برا اونا بده ولی اگه بتونی ثابت کنی خودت از امتیاز بنیاد استفاده نکرده ای البته اگه شرایطشو داشتی خو دت نگرفته باشی مرد نیستم کلبه ای که نه با وام بنیاد بلکه با گرفتن اوراق با۱۸درصد گرفته ام نصف شو به این دو عزیز ندم تا پول بدستشان بیاد و بتونن پول منو بر گردو نند ترا خدا دیگه بسه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi