شناسه خبر : 89997
شنبه 17 ارديبهشت 1401 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امضای تفاهم‌نامه بین بنیاد شهید، هلال‌احمر و بیمه دی

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و شرکت بیمه دی (بیمه‌گذار تکمیلی درمان ایثارگران) به‌منظور تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص مورد نیاز ایثارگران خبر داد.
 
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و بیمه دی

دکتر عبدالرضا عباسپور در این رابطه گفت: این تفاهم‌نامه در راستای ارائه خدمات برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص مورد نیاز ایثارگران که دارای شرایط ویژه هستند به امضا رسیده است.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه، بنیاد شهید و امور ایثارگران در موارد خاصی که ایثارگران احتیاج به دارو یا تجهیزات ویژه‌ای داشته باشند، اقلام مورد نیاز را به سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر اعلام می‌کند و این سازمان نیز نسبت به تأمین موارد اعلام شده اقدام می‌کند.
 معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه‌های این فرایند نیز بر عهده شرکت بیمه دی به‌عنوان شرکت بیمه‌گذار تکمیلی درمان ایثارگران قرار دارد.
گفتنی است این تفاهم‌نامه سه‌جانبه با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و مدیرعامل شرکت بیمه دی به امضا رسیده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi