شناسه خبر : 90016
شنبه 17 ارديبهشت 1401 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید تاجوک: جبهه‌ها را خالی نگذارید

شهید حسن تاجوک در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مواظب باشید جبهه‌ها را خالی نگذارید به جبهه‌ها بروید تا در روز قیامت شرمنده اهل بیت و شهدا نباشید.»

 

شهید تاجوک: جبهه‌ها را خالی نگذارید

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهیدحسن تاجوک

«بسم رب الشهدا

با شهادت به یگانگی خداوند متعال و نبوت حضرت محمد (ص) و امامت دوازده امام و ولایت فقیه وصیت نامه خود را اغاز می‌کنم با درود به رهبر کبیر انقلاب و خانواده شهدا و با درود به شهدای انقلاب اسلامی از هابیل تا کربلای خوزستان هم اکنون که قلم در دست گرفته‌ام و می‌خواهم کلماتی را به عنوان وصیت بر روی کاغذ بنویسم دستم می‌لرزد، چون می‌دانم لیاقت شهادت را ندارم و از قافله عقب مانده‌ام؛ علت هم این است که هنوز ساخته نشده‌ام، ولی خدایا تو خود می‌دانی چقدر با خودم صحبت می‌کنم و دلداری می‌دهم و می‌گویم خداوند کریم و رحیم است و حتماً شهادت را نصیبم می‌کند.

خدایا دوستان و رفقایم همه رفتند دیگر کسی از آن‌ها باقی نمانده عابدینی‌ها، سلطانی‌ها، اسلامجو، ترکاشوندها، حاتمی و فراهانی تمام عزیزان رفتند؛ خجالت می‌کشم که از منطقه سالم برگردم خدایا تو خود می‌دانی من این راه را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و کورکورانه نیست، می‌دانم که به چه راهی که همان لقای توست می‌روم خدایا خودت کمک کن؛ الهی من با تمام وجود درکت می‌کنم.

خدایا تو خود می‌دانی که این بنده حقیر به تو عشق می‌ورزد و همیشه به یاد تو بوده و هستم، زیرا امید من و تکیه‌گاه من تویی‌ای مولا، غیر از تو کس دیگر را ندارم.

خدایا!‌ای کاش هفتاد بار زنده می‌شدم و دوباره در سنگر تکه تکه می‌شدم، آماده ام خدایا! می‌خواهم به فوز عظیم برسم کمکم کن‌ای مولا.

وصیت من به امت شهیدپرور این است که دست از انقلاب برندارید که دیگر کار صدام به یاری خدا تمام است.

عزیزان قدر امام عزیز را می‌دانید، اما بهتر بدانید؛ عزیزان روز قیامت هم در کار هست‌ای کسانی که چوب لای چرخ انقلاب می‌گذارید و پشت پا به آرمان اهل بیت (ع) می‌زنید و آن‌ها را رها کرده‌اید وای به حالمان اگر نامه اعمالمان ر به دست چپ بدهند راستی اگر بدهند چه کنیم؟

مواظب باشید جبهه‌ها را خالی نگذارید به جبهه‌ها بروید تا در روز قیامت شرمنده اهل بیت و شهدا نباشید.

از خانواده‌ام می‌خواهم مرا حلال کنند، دخترم لطفا مرا ببخش که بخاطر فرزندان شهدا هیچ وقت تو را برای تفریح نبردم تا آن‌ها حسرت نخورند.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi