شناسه خبر : 90036
یکشنبه 18 ارديبهشت 1401 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه برنامه‌ریزی سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد

نشست ستاد یادواره‌ها و مراسم‌های بزرگداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص بزرگداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
 
نشست برنامه‌ریزی گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد
نشست ستاد یادواره‌ها و مراسم‌های بزرگداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور اعضای این ستاد در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
داود نورچه‌ای مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه یادواره‌ها و مراسم‌ بزرگداشت شهدا و ایثارگران پرداخت و گفت: دکتر قاضی‌زاده هاشمی ابلاغیه‌ای را در حوزه فعالیت‌های فرهنگی ارائه کردند که طبق آن باید برنامه‌های تحولی در این راستا انجام شود. همچنین در این ابلاغیه بر لزوم مردمی بودن برنامه‌ها تأکید شده است. 
مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری پانزدهمین کنگره ملی سوم خرداد با نام روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» گفت: این کنگره مصادف با چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر در تالار وحدت برگزار خواهد شد.  
اعضای ستاد یادواره‌ها و مراسم‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، عادل مهری ورنیاب مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، سمیه گنجی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات و سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به تبادل‌نظر در خصوص چگونگی برگزاری پانزدهمین کنگره ملی سوم خردادماه پرداختند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi