شناسه خبر : 90041
یکشنبه 18 ارديبهشت 1401 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید فراهانى: دعا و استغفار را از یاد نبرید

شهید مجید فراهانى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «استغفار و دعا را از یاد نبرید که تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید.»

 

شهید فراهانى: دعا و استغفار را از یاد نبرید

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید مجید فراهانى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به پیشگاه ولى عصر (عج) امام زمان و درود به نائب بر حقش امام خمینى این امید مستضعفان جهان این یار و یاور امام زمان (عج) این بت‌شکن، ابراهیم دوران و قلب تپنده ملت‌هاى جهان و با درود و سلام به شهیدان راه حق و حقیقت اینانى که با خون خود درخت نونهال انقلاب اسلامى را آبیارى و با شهادت خود چهره دشمنان اسلام را افشا کردند.

من کوچکتر از آنم که پیامى براى شما امت اسلامى بدهم ولى چند نکته را متذکر می‌شوم اکنون که جبهه‌ها نیاز به ما جوانان دارد باید وظیفه خود بدانیم و بشتابیم، من آنقدر به جبهه می‌روم و می‌جنگم تا شهید شوم.

اى جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد. اى جوانان نکند در غفلت بمیرید که على (ع) در محراب شهید شد و مبادا در حال بی‌تفاوتى بمیرید که على اکبر حسین (ع) با هدف شهید شد.

اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمى‌توانید جواب زینب (س) که تحمل ۷۲ شهید را کرد بدهید. همه مثل خاندان وهب جوانانتان را به جبهه نبرد بفرستید و حتى جسد او را هم تحویل نگیرید.

برادران! استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها براى تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید، نگذاید دشمنان بین شما تفرقه بیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا کنند اگر چنین کردند روز بدبختى مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌هاست. در امام بیشتر دقیق شوید و سعى کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و صداقت و اخلاص خود را همچنان حفظ کنید.

پدر و مادر عزیزم! همیشه در مواقع مختلف عظمت و ویژگی‌هاى شما به گونه‌هاى مختلف برایم روشن شده است، اما این بار به گونه‌اى عمیق‌تر و پرمعناتر به ویژگی‌هایتان پى بردم عزیزانم همیشه خود را شرمنده مى‌دانم از اینکه نتوانستم لااقل ذره‌اى از آن همه زحمات و محبت شما را جبران کنم شما می‌دانستید مهمترین تکلیف براى شما تربیت فرزندانتان است و مى‌دانستید باید همیشه براى اصلاح جامعه کار بنیادى کرد و بنیادى‌ترین کار براى شما شغل پدرى و مادرى است و این کار شما در ردیف کار انبیاست. حلالم کنید.

اى برادران عزیزم راهم را ادامه دهید و نگذارید سلاحم به زمین بیفتد، هرگز امام عزیزمان را تنها نگذارید و به دشمن امان ندهید، دلاورانه تا نابودى همه دشمنان اسلام به پیش روید.

از شما خواهران عزیزم تقاضامندم در سنگر حجاب علیه کفر جهانى مبارزه کنید و یک الگوى نمونه باشید براى دیگران و زینب‌وار صبر داشته باشید و افتخار کنید که برادرتان به یارى حسین (ع) شتافت؛ و شما اى همسر مهربانم امیدوارم با خواست و یارى خداوند فرزندم را در دامان پر از مهر و محبت خود به نحو احسن پرورش دهی و با صبر در برابر مشکلات دشمنانمان را ناامید گردانى و با تحویل بهترین فرزند خود به جامعه جاى خالى مرا پر کنی.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi