شناسه خبر : 90082
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت مسکن و آموزش و پرورش هستیم

حضور دلگرم کننده فرزندان ایثارگر در وزارتخانه ها برای ۱۰ سال انقلاب را بیمه کرده و می کند...

فاش نیوز -  رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از پیگیری موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها در ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها به خصوص وزارت مسکن و آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از نیروهای خوش فکر، باتجربه، دلسوز و فهیم در امور کشور بیشتر استفاده کنیم تا مشکلات سریعتر حل شود گفت: حضور دلگرم کننده فرزندان ایثارگر در وزارتخانه ها برای 10 سال انقلاب را بیمه کرده و می کند. الان هم در حال پیگیری موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها در ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها، به خصوص وزارت مسکن و آموزش و پرورش هستیم و امیدواریم این موضوع همچنان ادامه پیدا کند و آن چیزی که در بودجه 1401 در رابطه با ایثارگران آمده است به طور کامل عملی شود.

نوروزی افزود: الحمدالله بند "د" تبصره 20 بودجه سال 1400 را در خصوص تبدیل وضعیت پیاده کردیم و بخش بزرگی از ادارات دولتی تاکنون آن را اجرا کرده اند. همچنین  در راستای اجرای قانون، وزارت نفت نیز 14 هزار نفر از نیروهای ایثارگر را رسمی کرده است.

نایب رییس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی که به منظور پاسخگویی وزرای کشاورزی و صمت برگزار شده بود اظهار داشت: در رابطه با موضوع معیشت ایثارگران ما معتقد هستیم که یارانه باید به خود مردم برسد و ما نباید یارانه را به دارو بدهیم؛ بلکه باید آن را به خود فرد مریض اختصاص بدهیم. ما باید یارانه را به نانوا و به مصرف کننده واقعی نان بدهیم. اگر چنین باشد در واقع قیمت ها واقعی تراز گذشته خواهد بود.

نماینده ایثارگر مجلس یازدهم با اشاره ه به این موضوع که بر طبق سخنان وزیر بهداشت تا 300 کیلومتر اطراف کشور از یارانه نان و دارو استفاده می شود، خواستار آزادسازی قیمت کالاهای اساسی و پرداخت یارانه دولت به مردم و ایثارگران شد و گفت: اعطای یارانه به کالاهای اساسی معنی ندارد؛ بلکه باید یارانه را به مردم و مصرف کننده دارو  و نان داد تا مشکلات حل و فصل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یازدهم ادامه داد: به نظر من باید نرخ ها آزاد شود و پول به دست مردم، تاجر و نانوا برسد. به فرض مثال ما یک تعداد کیسه آرد به نانوا می دهیم و تعداد و قیمت آنها مشخص است  و به این معنی است که در هر ماه، این مبلغ را به نانوا به صورت رایگان می دهیم. هر چند که او بخشی را می فروشد. بنابر این ما چرا باید این کار را ادامه بدهیم و این مبلغ را به مردم ندهیم تا نان را آزاد بخرند.

*معرفی

اینستاگرام
باسلام پیگیری چی چیه
الان تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی در صنایع دفاعی چرا انجام نمیشه
چرا هیچ کس بفکر ماها که از جون گذشتیم و مهمات دفاعی کشور را تولید میکنیم کسی حمایت نمیکنه !؟
چرا به فکر شرکتیهای دانشگاه آزاد نیستید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi