شناسه خبر : 90090
سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد گفته تو صفری!

کاظم رزمجو - خدمت آقای مجتهد و سایر عزیزان زحمت کش و دلسوزی که شاید این حرف های عزیزان ایثارگر و خدوم جامعه را به گوش مسولین شنوا می‌ رسانند.

 بنده از پرسنل رسمی ارتش هستم که ۲۰ سال خدمت در مناطق محروم و عملیاتی دارم در سال ۹۷ در کوشک نصرت قم در حین آموزش سربازان توپ ۲۳ م م به علت مهمات ایرانی و... گلوله در جلوی چشم اینجانب منفجر و دچار موج گرفتگی شدید و سوختگی از ۴ قسمت بدن و کاهش شنوایی و مشکلات ریوی و اعصاب روان و شکستگی دندان و آسیب به مهره های کمر شدم که پس از ۳ سال دویدن در بیمارستان‌های ارتش ۳۶ درصد جانبازی بهم داد.

 چندین بار بستری شدم در بخش های مختلف اعصاب و روان و... بعد از اینهمه مدت پرونده ام به بنیاد اسلامشهر و از اونجا به نازی آباد ارسال برای تعیین درصد شد که متاسفانه در کمال ناباوری فاقد درصد اعلام کردند، خدا خودش پاسخ شونو بده اگه در حق من و خانواده اجحاف کردند و متاسفانه ارتش هم هیچ گونه امتیازی در صورت تایید نکردن بنیاد نمیده .

 دارای مدرک لیسانس حقوق و فوق لیسانس حقوق و کارشناسی مدیریت ام اما متاسفانه تا امروزش حقوق و مزایای دیپلم بهم میدن، از تمامی عزیزان دلسوز خواهشمندم در کمیسیون‌های ماده ۱۶ وجدانا نذارن در حق ما قشر مظلوم بی حقی بشه، واقعا طرف بنیاد نگیرن و اصولی درصد احقاق حقوق همه ایثارگران و رزمندگان تلاش کنند. قطعا در روز قیامت پاسخشو خداوند بهتون خواهد داد.

با تشکر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi