شناسه خبر : 90100
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد مرا ببین!

احتراما به استحضار می رساند اینجانب غلامرضا نوروزی - فرزند رحمان - ش شناسنامه: ۶۴۷ با کد ملی | ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ دارای کارت ایثار با شماره شناسایی ۲۰۰۰۱۱۶۴۹۵ به مدت ۲۱ ماه دارای خدمت در مناطق عملیاتی بوده ام که قبل از وصول بخشنامه ماده ۸۷ از طریق یگان خدمتی تیپ ۲ لشگر ۲۱ حمزه گردان ۱۴۱ پیاده اقدام به تنظیم صورت سانحه جهت سیر مراحل اداری و اخذ جانبازی به علت ترومای صوتی پرده گوش نمودم که با عنایت به مدارک پیوستی به استناد صورتجلسه شورای عالی پزشکی شماره ۲۰۲۳مورد تایید کمسیون احراز واقع گردید و ۱۴ درصد از کار افتادگی مشمول بند الف ماده ۱۰۸ توسط ایثارگران نزاجا (ماده ۱۰۷ قانون تشخیص و رای به جانبازی) مورد تایید قرار گرفت که با چندین مرحله مراجعه به بنیاد شهید استان کرمانشاه موفق به ثبت جانبازی در سامانه نگردیدم و در این خصوص اقدامی صورت نگرفت.

 تا اینکه بعد از وصول بخشنامه ماده ۸۷ از طریق بیمارستان دوباره اقدام نمودم که از سال ۹۸ تاکنون جوابی نگرفته ام و به همین دلیل شکایتی از دیوان مبنی بر عدم رسیدگی به مشکلات اینجانب نمودم که به همین علت پرونده ی اینجانب توسط ایثارگران نزاجا در مرداد ماه ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفته و به تیپ ۲۲۱ احتیاط پایه ( همان تی۲ لشگر ۲۱ حمزه) عودت داده شده و از همان مورخه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

علیهذا با عنایت به مدارک پیوستی که مدت حضور در جبهه و مناطق عملیاتی و نیز صورت سانحه پزشکی که به تایید نیروی انسانی و دایره ایثارگران تیپ رسیده است. خواهشمند است در این زمینه اقدامات لازم انجام و نتیجه را اعلام نمائید.

با تقدیم احترام غلام رضا نوروزی

اینستاگرام
سلام
این آقای محترم چندین باره نامه و اعتراضاتش رو در سایت ها ثبت میکنه واسه یه 5 درصد جانبازی به والله ارزش نداره این 5 درصد که اینقدر داری خودتو اذیت میکنی برای یه تعدادی آدم ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi