شناسه خبر : 90109
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از غرفه‌ ما در نمایشگاه بین‌المللی کتاب (حضوری و مجازی)دیدن کنید

انتشارات فتح‌الفتوح که همراه با پایگاه خبری‌ - تحلیلی «فاش‌نیوز» و موسسه‌ی فرهنگی‌هنری فتح‌الفتوح ایمان، در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد، در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران...

فاش نیوز - غرفه مشترک انتشارات «فتح‌ الفتوح» و انتشارات «حدیث قلم» که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و ادبیات دفاع مقدس فعالیت دارد، در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت حضوری و مجازی آماده بازدید می باشد.

انتشارات فتح‌الفتوح که همراه با پایگاه خبری‌ - تحلیلی «فاش‌نیوز» و موسسه‌ی فرهنگی‌هنری فتح‌الفتوح ایمان، در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد، در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به صورت حضوری و مجازی آماده ارائه آثار خود به بازدیدکنندگان علاقمند می باشد.

گفتنی است انتشارات نوپای ما(نشر فتح‌الفتوح) در این نمایشگاه که از 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه 1401، برگزار می‌شود، با 12 عنوان کتاب در راهرو 13، غرفه 8 واقع گردیده است.

علاقه مندان می‌توانند برای حضور در غرفه‌ی مجازی ما در این نمایشگاه و بازدید و خرید کتاب از آن، به سایت  www.book.icfi.ir  مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تخفیف 10 درصدی خواهند بود و خریداران بابت ارسال کتاب هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. سفارش کتاب به صورت مجازی ۲۴ ساعته و خرید حضوری در مصلی تهران از ساعت 10 تا 20 در ایام نمایشگاه قابل انجام است.

تنظیم خبر از ساقی

عکس از علی آرونی کاشانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi