شناسه خبر : 90119
پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار اعضای مجمع ایثارگران انقلاب و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با خانواده شهید جاویدالاثر

اعضای مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با خانواده شهید جاویدالاثر «ماشالله یعقوبی» دیدار کردند.

فاش نیوز - اعضای مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ع) با خانواده شهید جاویدالاثر «ماشالله یعقوبی» دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ما،  پیش ازظهر دیروز اعضای مجمع  فرهنگی اجتماعی ایثارگران انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ع) با حضور در منزل شهید جاویدالاثر "ماشاالله یعقوبی" ضمن ادای احترام به این شهید والامقام، با خانواده این شهید دوران دفاع مقدس دیدار و از آنان دلجویی کردند.


 مادر شهید نیز در این دیدار درخصوص فضایل اخلاقی و معنوی این شهید مطالبی را عنوان کرد.

گفتنی است شهید جاویدالاثر "ماشالله یعقوبی" از شهدای 8سال دفاع مقدس می باشد که در سال 1367و در18سالگی در منطقه سومار، جاوید الاثر شده است.
 علی گل محمدی سپس تاکید کرد: همچنان که خانواده معظم شهدا سرمایه نظام جمهوری اسلامی هستند، خانواده شهید یعقوبی نیز از جمله خانواده های شاخص منطقه 18 می باشند که سالهاست دستان تهیدستان این منطقه را نیز به یاری گرفته اند.


سخنگوی این مجمع در توضیحات بیشتری در این خصوص  این دیدار اظهارداشت:  در نشستی که مدیرعامل مجمع فرهنگی اجتماعی ایثارگران انقلاب اسلامی با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ع) داشته اند، ضمن ابراز اطمینان و به پاس احترام به شان و منزلت والدین محترم شهدا یادآورشدند که با افتخار در کنار خانواده عزیز شهدا بوده و از این پس نیز تا حد توان، گره گشای مشکل خانواده شهدا در زمینه تعمیرات منزل و یا تامین تجهیزات پزشکی درخدمت این عزیزان خواهند بود.

اینستاگرام
نثار روح شهدای ۸سال دفاع مقدس صلوات.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi