شناسه خبر : 90121
پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 , 12:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در حمایت از مسئولیت پذیری دولت صادق الوعد

چگونه می توان عمق کینه ورزی شیطان و لشگریانش را نسبت به انسان و جامعه ی خداطلب ترسیم کرد؟...

فاش نیوز - چگونه می توان عمق کینه ورزی شیطان و لشگریانش را نسبت به انسان و جامعه ی خداطلب ترسیم کرد؟ و چگونه می توان تبانی ابلیس با شیطان بزرگ و ابعاد کینه ورزی و ترفندهای پیچیده آنان برای ایجاد فشار حداکثری برای شکستن پایداری یک ملت را نادیده گرفت ؟ طراحی ایجاد تنگناهای اقتصادی، سیاسی و نظامی در اندیشکده های آمریکایی و صهیونیستی برای گرو گرفتن جان و نان مردم با هدف شکستن مقاومت ملت ها دور از ذهن نیست. آنچه در جغرافیای سرزمین ما در منطقه و در جهان می گذرد خارج از قاعده جنگ حق و باطل نیست و مبارزه نظام سلطه با ملت قیام کرده علیه استکبار را ترسیم می کند.

 43 سال فراز و فرود حوادث انقلاب اسلامی و همدستی جبهه عبری، غربی و عربی با هماهنگی غرب پرستان داخلی همواره فراز و فرودهایی را در عرصه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی به همراه داشته است. اکنون نیز صحنه جنگ با محوریت اقتصاد و برهم زدن تعادل زندگی مردم در جریان است.

تحویل زمین سوخته در عرصه اقتصاد از سوی تصمیم سازان هسته سخت دولت دوازدهم به دولت سیزدهم واقعیتی پنهان کردنی نیست. از عمر شعارهای دولت مقلّد نئولیبرال یازدهم و دوازدهم با وعده "چرخاندن چرخ سانتریفوژ و چرخ زندگی مردم" دیری نمی گذرد که پس از هشت سال، نه تنها چرخ هزاران سانتریفیوژ را از کار انداخت بلکه نان، دارو، مسکن، بنگاه داری بانکی، تعطیل تولید، گسترش بیکاری، بی اعتنایی به قاچاق کالا و کوچک کردن سفره مردم با زانو زدن مقابل تحریم ، ملت ایران را تنها گذاشت و دولت و بازار را با کسر بودجه ۴۸۰ همت و تورم ۴۰ درصدی و دلار ۲۸۰۰۰ تومانی تحویل دولت سیزدهم داد.
دولت مدعی امید، ناامید از مدد الهی، با بزک کردن قدرت و اقتدار پوشالین دشمن، با سیاست فرار به جلو و تکرار شعارهای تحویل گرفتن صندوق های خالی و ثابت نگهداشتن یارانه ۴۵۰۰۰ تومانی که روزگاری ۴۵ دلار ارزش داشت، ملت نجیب ایران را در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش تحقیر می کرد که به عقب برنمی گردیم و با بی شرمی می خواست با بوسه زدن بر پنجه گرگ، دریوزگی محبت از دشمن داشته باشد. دولت برآمده از اندیشه های غرب پرستانه مکتب نیاوران، از اصول حکمت آفرین و عزت مدار امامین انقلاب، عبور کرد و اقتصاد ایران را با دلار و برجام پیوند زد و میوه های تلخ و شوکران نامبارک آن را به سکاندار مردمی دولت بعد تحمیل نمود.

 اینک؛ دولت سیزدهم با روحیه دفاع از حق مردم نه تنها با تحویل گرفتن خزانه بدهکار و مبتلا به تورم افسارگسیخته رکودی، همراه با نرخ رشد منفی و تنگتر شدن حلقه های تحریم حیاتی تا مرز حداقل تامین غذا و دارو در شرایط منحوس کرونائی عقب ننشست؛ بلکه نجیبانه زخم بر زخم وادادگی های دولت قبل را به جان می خرد، تا سپر بلای تامین جان ونان مردم شود. اکنون رئیس ساده زیست، بی ادعا و پاسخگوی دولت در پنجمین گفتگوی مستقیم تلویزیونی، ارادتمندانه با هیچ انگاشتن خود در برابر ملت و بر سر دست گرفتن آبروی خویش در خط مقدم این آوردگاه، زیر بار سختی شرایط، خود را مسئولیت پذیر صحنه می داند.

 توزیع عادلانه ثروت و سرمایه؛ شعار همه دولت های پیشین بوده و بجز دولت دهم که تا مرز پرداخت غلط یارانه ی مساوی به ثروتمندان و فقرا پیش رفت، هیچ دولتمردی شجاعت ورود به‌ عرصه مبارزه با فساد و اجرای عدالت را نداشته است. بر هیچ اقتصاددان و اقتصاد خوانده متخلق و منصفی پوشیده نیست که بی هدفی در اعطای یارانه به همگان و حذف یارانه از کالاهای ضروری، عادلانه و عالمانه نمی باشد و بایسته است، بر اساس هدفمند نمودن یارانه ها برای حفظ رفاه مصرف کنندگان و سود تولید کنندگان و جلوگیری از فرآیندهای کثیف اقتصاد سیاه زیرزمینی اقدام عاجل نمود.

 ما بر این باوریم در فاز اول؛ دولت مردمی آقای رئیسی، با اقدام قابل تحسین وزارت بهداشت و همکاری و مشارکت مردم، ذیل توجهات الهی و منویات داهیانه امام خامنه‏ ای، ضمن حفظ اقتدار و عزت ملت در عرصه جهانی با تولید داخلی و واردات و تزریق واکسن؛ تعداد ۷۰۰ نفر فوتی را به ۳ نفر رساندند و وضعیت قرمز و هولناک کشور را به رنگ آبی و زرد مبدل نمود و همه ملت ایران را زیر چتر بیمه عمومی قرار داد.

 در فاز دوم؛ برای مهار شرایط سخت اقتصادی پیش آمده تأمین معیشت مردم، اجرای صحیح هدفمندسازی یارانه‌ها و حفظ حداقل رفاه اقشار کم درآمد، نان، دارو و بنزین بدون افزایش قیمت، در سبد حمایتی یارانه قرار داده شده است. این سیاست حمایتی با اجماع کارشناسان، تبیین و اقناع رسانه ای، همکاری مردم، نظارت مجلس شورای اسلامی…

اینستاگرام
فاش نیوز
چرا اینقدر جناحی برخورد میکنید. گرانی دولت رئیسی حتی کمر قشر متوسط را هم خم کرده. قشر فقیر را که نابود کرده.
رئیسی. می گفت ما معیشت مردم را به برجام گره نمی‌زنیم الان اوضاع به حدی خراب شدهکه ما دولت روحانیرا روی سرمان می گذاریم.
رئیسی پارسال میگفت چرا با تورم ۴۰ درصد حقوق کارمند ۲۵ درصد اضافه شده امسال با تورم ۶۰ درصد حقوق کارمند ۱۰ درصد اضافه شد.
سلام
اینا گرانی های دولت رئیسی نیست برادر
اینها و کلی بدهی و مشکلات دیگه ارثیه که از اون علیه ماعلیه مانده و اگر این سید جلیل‌القدر اهل به رو آوردنش نیست نباید بی انصافی کرد. رئیسی داره گندکاریای اونارو درست میکنه و این کسی نیست که مثل قبلیا بارشو بنداز رو دوش بعدی ها
مردم هم اینها رو خوب میفهمند و برکات همین اقدامش هم که واقعا هرکس دیگری بود در ابتدای کار تن به این کار سخت نمی داد، بعدا مشخص میشه و البته نزد کارشناسان و عقلا هم از همین الان معلومه
همه کارشناسان اقتصادی این اقدام رو ناگزیر میدانستند و فقط بعضی می گفتند الان وقتش نیست و کار سختی است و....
در فاز اول
دولت
کمک معیشت 5000 تصویب شده در بودجه اصلاحی را به 2400 تقلیل داد تا همه امیدهاشون نا امید بشه
و هزینه ها را چند برابر افزایش داد انهم بدون ایجاد زمینه های لازم
اسمش را گذاشت جراحی اقتصادی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi