شناسه خبر : 90144
یکشنبه 25 ارديبهشت 1401 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردان‌های القدس برای اولین بار تصاویر موشک «القاسم» را منتشر کرد

 

گردان‌های القدس برای اولین بار تصاویر موشک «القاسم» را منتشر کرد

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی برای اولین بار، بعد از یک سال از عملیاتی کردن موشک «قاسم»، تصاویر و جزئیات آن را منتشر کرد.

«سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه بعد از یک سال از نبرد یازده روزه «شمشیر قدس»، تصاویر و جزئیات استفاده از موشک «القاسم» را برای اولین بار منتشر کرد.

بر اساس این فیلم، سرایا القدس با این موشک که برای پاسداشت یاد و خاطره شهید قدس «سردار قاسم سلیمانی»، القاسم نام گذاری شده است، در جریان نبرد مذکور تجمعات نیروهای ارتش صهیونیستی در شرق خانیونس را هدف قرار داد و با این شلیک، رسما از این موشک رونمایی کرد.

موشک قاسم، 400 کیلوگرم سرجنگی و 200 متر برد مفید دارد که سال گذشته در جریان یورش صهیونیست‌ها به محله الشیخ جراح قدس و تلاش برای اخراج فلسطینیان از این محله، به مواضع ارتش اشغالگر شلیک شد. در این جنگ، گروه‌های مقاومت طی یازده روز با شلیک بیش از 4500 موشک و راکت تا شعاع تل‌آویو، شهرهای صهیونیست‌ نشین را به تعطیلی کشاندند.

اینستاگرام
موشک قاسم، 400 کیلوگرم سرجنگی و 200 متر برد مفید دار د
با برد 200 متر که این موشک تو سر شلیک کننده ان پایین می اید؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi