شناسه خبر : 90170
پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جامعه ایثارگری در هر شرایط پشتیبان نظام و انقلاب است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جامعه ایثارگری پشتیبان نظام، انقلاب و دولت بوده و هست واگر مشکلاتی باشد تحمل ایثارگران بیشتر از دیگران است.

فاش نیوز- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جامعه ایثارگری پشتیبان نظام، انقلاب و دولت بوده و هست و اگر مشکلاتی باشد، تحمل ایثارگران بیشتر از دیگران است.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «رجب رحمانی» نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزم دولت در حذف ارز ترجیحی و اصلاحات اقتصادی در کشور اظهار داشت: ما کشوری هستیم که مشکلات متعددی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر نیز یک جراحی اقتصادی بسیار مهم را آغاز کرده است. قطعا این جراحی مهم اقتصادی، تبعاتی در بر خواهد داشت اما منافع آن بیشتر از مضرات اش است.

 عضو مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه در دولت قبل متاسفاه عده زیادی از ارز 4200 تومانی سوء استفاده کردند و این ارز می بایستی به دست صاحبان اصلی که تولید کنندگان و اشتغال آفرینان هستند، باید برسد؛ متذکر شد: هدف از حذف این ارز در دولت سیزدهم این است که به طریقی درست به دست صاحبان اصلی آن برسد.

 نماینده ایثارگر مردم تاکستان در مجلس یازدهم در خصوص وظیفه جامعه ایثارگری در مقابل اصلاح قیمت کالاهای اساسی نیز خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری همیشه پشتیبان نظام انقلاب و دولت بوده و هست. قطعا اگر مشکلاتی هم هست این عزیزان، باز هم تحملشان از سایر اقشار بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه درد دل های به حقی دارند، در عین حال محکم پای مظام و انقلاب و آرمان های شهدا ایستاده اند که واقعا قابل تقدیر است.

 نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید از مقاومت و ایستادگی آنها درس بگیریم. در عین حال این عزیزان، آنقدر نجابت دارند که از مطالبات و مشکلات خود در شرایط فعل سخن نگویند اما مجلس، دولت و مسئولان نظام باید به فکر آنها باشند و مشکلاتشان را حل کنند.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: البته ایثارگران عزیز طیف گسترده ای از مشکلات را دارند که موضوع استخدام فرزندان، تبدیل وضعیت و مسکن از جمله این مشکلات است. اگر چه تعدای از آنها بر اساس احکام حقوقی و امثال آن یا امتیازات مختصری که هست، وضعیتشان از لحاظ اقتصادی تا حدودی قابل قبول است. اما تعداد کثیری هم هستند که عیالوارند و منابع درآمدی آنها بسیار ناچیز است و دولت باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشد و حدافل امکانات را برایشان فراهم کند تا در پیچ و خم مسائل و مشکلات روزمره گرفتار و به فراموشی سپرده نشوند و این سفارش و تاکید حضرت امام و مقام معظم رهبری است.

 نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ما باید این کلام را نصب العین قرار دهیم و به آن عمل کنیم و قبل از اینکه حرفی بزنیم، تا حدودی به آن عمل کنیم تا ان شالله شیرینی این اقدامات به کام این عزیزان برسد و کام آنها را شیرین کند.

*معرفی

اینستاگرام
مسولین عزیز ومحترم
توجه بفرمایید
یه کم از اختلاس ها بزنید
می توانید بعداز35 از پایان جنگ به رزمندگان زیر 6ماه سابقه رزمندگی هم اولویت بدهید
همیشه هی میگید بودجه نیست هنوز اولویت با 6ماه به بالاست ما که سن مان 51 است آن زمان 15ساله بودیم رفتیم جبهه هنوز اولویت نداریم!!
واقعا احساس میکنیم به ریشمان می خندید
♦️بخشنامه جدید معاون وزیر صمت| عرضه روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات تولید ‌قبل با قیمت‌های جدید

باسلام واحترام شبکه....
اینکه ما ایثارگران مدافع انقلابیم شکی درش نیست
اینکه شماها تا کی میخواید دروغ بگید
شک بر نداز وجای سئولست
این که مثل روز روشن و مبرهن است که بقول شما" جامعه ایثارگری در هر شرایط پشتیبان نظام و انقلاب است" ولی شما بعنوان نماینده مجلس و سازمان ایثارگری که شما و دولت و بنیاد شهید هستید اعلام بفرمائید چقدر در عمل بعد از ۳۴سال از پایان دفاع مقدس چقدر پشتیبان جامعه ایثارگری خصوصا جانبازان زیر ۲۵ درصد بودید.
ضمن سلام واحترام
مردم ایران وبه خصوص ایثارگران به اقای رئیسی را دادند ونه به هرچی عقب مانده ذهنی وبی فکر است دقیقا ۴۲روز پیش یعنی ۱۴۰۱.۱.۲۲ صدقه ۲۲۰۰تومانی را به حساب معسرین ریختند
در صورتیکه ازان موقع جنسها چند برابر شدن
وکسی به فکر این قشر نیست
موقع بخور بخورو رانت بازی ما ایثاگران ازیاد رفته بودیم حالا چه شده شکمتان سنگینی کرده دم ازصبر تحمل شکیبابی ماها به میان امده اینست وعده عذاب الهی به مشرکان وکافران فمن یعمل مثقال ذره خیر یره/ومن مثقال ذره شر یره/ ان موقع که تا شب بیدار بودیم از درد رنج و اعصابمان کسی یادش نمی افتاد حالا دم از نجابت رزمندگان وایثاگران افتادید برید این کری کریها را به بچه هیتان بخوانید که در ناز نعمت غوطه ورند نه ماها.بدرود
واقعا بعد از ماه ها انتظار افزایش حقوق معسران با این تورم سیاه چرا حداقل مصوب مجلس را که 5600 است را اجرا نکردند
معسران 3 ونیم را اجاره بدهند خوراکی بخرند
جالبه سربازان 5 م بگیرند کهنه سربازان که پدر بزرگ آنها هستند 3/5
نظام چگونه پشتیبان ایثارگران است !!!!؟
با قوانین روی کاغذ!!!!!
با وعده های تو خالی
با ...
فاش نیوز دلت خوشه اکثر ایثارگران دل زده اند وسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi