شناسه خبر : 90177
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عرضه ۲ کتاب کودک پیرامون ایثار و شهادت در غرفه «نشر شاهد»

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب صورت گرفت؛

آثار سه نویسنده کودک در غرفه «نشر شاهد» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

«زهرا خسروی»، «احمد عربلو» و «مریم عاطفی» نویسندگان برجسته حوزه ایثار و شهادت با دو کتاب از سوی نشر شاهد در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حاضر هستند.

این نویسندگان برجسته حوزه ایثار و شهادت با کتاب‌های «خدا داره می‌بینه» و «موزی که خوشمزه نشد» که از سوی «نشر شاهد» منتشر شده است. در سی‌ و‌ سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارد.

کتاب «خدا داره می‌بینه» مجموعه داستان‌های کمیک استریپ «شاهد و شیرین» با هدف حفظ ارزش‌هایی که در فرهنگ و اعتقادات یک خانواده ایرانی ریشه دارد را روایت می‌کند. این کتاب را نشر شاهد در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است.

کتاب «خدا داره می‌بینه»

کتاب «خدا داره می‌بینه» به قلم «احمد عربلو»، «مریم عاطفی» و «فاطمه بگزاده» نوشته شده و «نشر شاهد» آن را منتشر کرده است. این کتاب اولین جلد از مجموعه داستان‌های شاهد و شیرین است که ماجرا‌های خواهر و برادری (شاهد هشت ساله و شیرین شش ساله) را روایت می‌کند که در یک خانواده ایرانی زندگی می‌کنند. آن‌ها مثل هر بچه‌ای با کار‌های خوب و بد، داستان‌هایی می‌سازند که بسیار خواندنی است. کودکان می‌توانند از خواندن داستان‌ها لذت ببرند و تجربیات آن‌ها را در زندگی خود به کار بگیرند.

در این مجموعه داستان می‌توانید داستان‌هایی مصور با عنوان‌های «سلام طبیعت»، «نقاشی پر دردسر»، «یک هندوانه دو هندوانه»، «گرسنه‌های بی‌اشتها»، «ماهی قرمزی من»، «خدا داره می‌بینه»، «اقدس خانم کوچک نشو»، «بیسکویت با طعم برگ» و «پهلوان پنبه» را بخوانید.

کتاب «خدا داره می‌بینه» در شمارگان هزار و صد نسخه و به قیمت ۱۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

کتاب «موزی که خوشمزه نشد»

جلد دوم از داستان‌های شاهد و شیرین با نام «موزی که خوشمزه نشد» به کوشش نشر شاهد در سال ۱۴۰۰ روانه بازار شده است. این مجموعه داستان‌های کمیک استریپ با هدف حفظ ارزش‌هایی که در فرهنگ و اعتقادات یک خانواده ایرانی ریشه دارند، منتشر شده‌اند.

کتاب «موزی که خوشمزه نشد» به قلم «احمد عربلو»، «مریم عاطفی» و «زهرا خسروی» نوشته شده و «نشر شاهد» آن را منتشر کرده است. این کتاب دومین جلد از مجموعه داستان‌های شاهد و شیرین است که ماجرا‌های خواهر و برادری (شاهد هشت ساله و شیرین شش ساله) را روایت می‌کند که در یک خانواده ایرانی زندگی می‌کنند.

آن‌ها مثل هر بچه‌ای با کار‌های خوب و بد داستان‌هایی می‌سازند که بسیار خواندنی است. کودکان می‌توانند از خواندن داستان‌ها لذت ببرند و تجربیات آن‌ها را در زندگی خود بکار بگیرند. جلد نخست این مجموعه با عنوان «خدا داره می‌بینه» چندی پیش منتشر شد.

در این مجلد می‌توانید داستان‌هایی مصور با عنوان‌های «ریاضی با طعم قورمه سبزی»، «موزی که خوشمزه نشد»، «شاهد گلدان می‌شود»، «کلاه خوشحال»، «هیولای جنگل»، «توپِ دوستی»، «شاهدِ یخی»، «آن احسان، نه این احسان» و «فوت، فوت و فوت» را بخوانید.

کتاب «موزی که خوشمزه نشد» در شمارگان هزار و صد نسخه و به قیمت ۱۵۰ هزار ریال منتشر شده است.

سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» از بیست‌ و یکم تا سی‌ و یکم اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. غرفه نشر شاهد در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره)، غرفه ۳۲، راهرو ۲۲ قرار دارد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی نیز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید و آثار نشر شاهد را خریداری کنند.

انتهای پیام

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi