شناسه خبر : 90184
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبدیل وضعیت استخدامی ۴۱ درصد از ایثارگران وزارت نفت

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران از تبدیل وضعیت استخدامی حدود 29 هزار نفر از ایثارگران وزارت نفت خبر داد و گفت: این رقم 41 درصد ایثارگران وزارت نفت است.

تبدیل وضعیت استخدامی 41 درصد از ایثارگران وزارت نفت
به گزارش «ایثار»، سیدفتح الله حسینی با اشاره به تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران در وزارت نفت گفت: روند اداری گزینش دارای سرعت مناسبی نیست و به همین دلیل فرایند تبدیل وضعیت شغلی ایثارگران به تدریج در حال انجام است و امیدواریم رئیس هیئت عالی گزینش دستورات لازم را جهت تسریع این فرایند در دستگاه‌ها صادر کنند.
وی افزود: خانواده‌های محترم ایثارگران جهت تأیید گزینش تنها احتیاج به 2 استعلام دارند و قاعدتاً این مراحل باید با سرعت بیشتری نسبت به موارد دیگر انجام شود.
مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران با اشاره به مشمولان بند «و» ماده 20 قانون بودجه سال 1401 گفت: 5045 نفر از مشمولان این بند در وزارت نفت تبدیل وضعیت شده‌اند. در خصوص بند «د» ماده 20 قانون بودجه سال 1400 نیز 23 هزار و 923 نفر تبدیل وضعیت شدند که در مجموع 41 درصد از ایثارگران این وزارتخانه تبدیل وضعیت شده‌اند.
حسینی ادامه داد: شخص وزیر محترم نفت با دغدغه پیگیر این موضوع هستند و سایر همکاران ما نیز تلاش خود را برای هرچه سریع‌تر انجام شدن این کار انجام می‌دهند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام بنده در مهندسی ساختمان اهواز با29 سال سابقه وهم شخصا ایثارگر هستم و هم فرزند ایثارگر و تاکنون هیچ اقدامی روی پرونده ام نشده.لطفا دستور بفرمایید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi