شناسه خبر : 90677
یکشنبه 22 خرداد 1401 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امام قبل از عملیات والفجر ۸ به فرماندهان چه گفتند؟

امام قبل از عملیات والفجر 8 به فرماندهان چه گفتند؟ +صوت منتشر نشده از حاج قاسم

36 سال پیش سپهبد قاسم سلیمانی در جمع رزمندگان اسلام گفت: امام به ما توصیه می‌کند و به ما اصرار دارد که بر خدا توکل کنید و به خدا اطمینان داشته باشید.

امام قبل از عملیات والفجر 8 به فرماندهان چه گفتند؟ +صوت منتشر نشده از حاج قاسم

سپهبد شهید قاسم سلیمانی در نهم تیرماه سال ۱۳۶۵ در جمع همرزمانش در بحبوحه عملیات کربلای یک، از نقش قدرت ایمان و توکل بر خدای متعال در برابر نیروهای دشمن سخن به میان آورده است.

آنچه در ادامه می‌شنوید، سخنان منتشرنشده از سپهبد شهید قاسم  سلیمانی است که خبرگزاری فارس، این صوت تاریخی را برای نخستین‌ بار منتشر می‌کند:

 

امام قبل از عملیات والفجر ۸ به فرماندهان چه گفتند؟

بارها امام در خیلی از صحبت هایشان فرمودند که «بر خدا توکل کنید که منبع قدرت است» و امام خودش در مبارزاتشان و در این بحران‌های بزرگی که به عنوان رهبر و مسؤول و فرمانده، می‌شود گفت که ناخدای کشتی است که در تمام طوفان‌ها چرخیده.

شما اگر انقلاب اسلامی ایران را یک کشتی در نظر بگیرید ناخدایش امام است. در یک دریای پر از تلاطم، از جنگ تحمیلی، از فشارهای اقتصادی، از کودتاها، از جنگ منافقین تا مسائل بسیار بسیار زیادی که در منطقه بوده، در این شش ساله امام چگونه این کشتی را از گیر این موج‌ها، این حماسه‌ها و این وضعیت‌ها پیچانده و رد کرده است.

امام به ما توصیه می‌کند و به ما اصرار دارد که بر خدا توکل کنید و به خدا اطمینان داشته باشید. من یادم است بعد از بدر قبل از والفجر ۸ که رفته بودیم خدمت حضرت امام، جمله‌ای که حضرت امام به فرماندهان فرمودند این بود که «به نصرت الهی اطمینان داشته باشید».

download

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi