شناسه خبر : 90685
یکشنبه 22 خرداد 1401 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «رضایی» به فرزندان شهیدش پیوست

حاج «حاتم رضایی»، پدر شهیدان «جهانگیر و محمدولی رضایی» دارفانی را وداع گفت
 

پدر شهیدان «رضایی» به فرزندان شهیدش پیوست«حاج حاتم رضایی» پدر شهیدان والامقام «جهانگیر و محمدولی رضایی» روز گذشته (شنبه) به علت بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدان رضایی، ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه) در بهشت زهرا (س) زنجان برگزار می‌شود.

شهید والامقام جهانگیر رضایی سوم خرداد ۱۳۳۶‏، در روستای بلند پرچین از توابع شهرستان زنجان چشم به جهان گشود. سال ۱۳۶۳ ‏ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و ششم فروردین ۱۳۶۴‏، در فاو عراق بر اثر عوارض ناشی از مصدومیت شیمیایی به شهادت رسید. پیکرش را در مزار بهشت فاطمه (س) شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

محمدولی رضایی بیستم فروردین ۱۳۴۳‏، در شهرستان زنجان چشم به جهان گشود. سال ۱۳۶۱ ‏ازدواج کرد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سی و یکم خرداد ۱۳۶۲‏ در سردشت هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکرش در مزار شهدای بهشت فاطمه زادگاهش به خاک سپرده شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi