شناسه خبر : 90750
سه شنبه 24 خرداد 1401 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برسد به دست فراکسیون ایثارگران

فرزند جانباز زیر ۲۵ درصد -  چندین سال است که از تصویب سهمیه ۵ درصدی در مجلس می گذرد. قرار بود سهمیه جانبازان یکسان‌سازی شود که طرح در مجلس نیمه کاره ماند.

خدا را خوش می آید این قدر جانبازان زیر ۲۵ درصد را اذیت می کنید اصلاح شدن سهمیه ها هم برایتان بار مالی داشت؟

یک سهمیه ۵ درصدی به درد نخور با اینهمه جمعیت جانباز و رزمنده اگر سهمیه جانبازان بالای ۲۵ باید جدا باشد، پس لطف کنید سهمیه جانباز زیر ۲۵ را از رزمندگان هم جدا کنید. شاید به عدالت نزدیکتر باشد.

هر سال وعده سال آینده! یک جانباز زیر ۲۵ که الان به کهولت سن رسیده دست کمی از جانبازان بالای ۲۵ درصد ندارد.

یکبار هم که شده انصافا به خودتان بیایید و دست از این تبعیض ها بردارید ....

برسد به دست فراکسیون ایثارگران ..

 

اینستاگرام
برادر عزیز به این دنیا قد نمی دهد همه ناشنوا و فقط اهل شعار فقط فریاد زنده باد روحیه شهادت و ایثار گری و همین قرار بود سهمیه عادلانه شود بابا حداقل من جانباز 20 درصد را از شهریه دانشگاه معاف کن درس را رها کردیم فرزندان ما هم هیچ در این شرایط با پدری که جانباز است و وضعیت فضای خانواده هیچ سهمیهای نداردوما چون 20 درصد هستیم ماشین تولید داخل هم سهمیه نداریم بابا موقع جنگ نگفتین وگرنه ما هم دنبال درصد می رفتیم .
پس عزیز بذادر خودت را خسته نکن که اقایان جدید هم فقط دنبال بازدید و اجرای شو هستند
خودتو خسته نکن پسر جوان نمیدانم چه کسی بداد این قشر باید برسه
درخواست اصلاح سهمیه ها و ادغام سهمیه تمام جانبازان با هر درصدی در مجلس .. گناه فرزند جانباز زیر۲۵ درصد اعصاب وروان چیه که درس خواندن ما با شرایط دشوار بدون آرامش ، بدون هزینه برای کلاس کنکور باهزار بدبختی باید کتاب کمک آموزشی پیدا کنیم هزینه تحصیل دانشگاه نداریم باید چند سال پشت کنکور بمونیم و حسرت کسانی را بخوریم که راحت با پول میرن دانشگاه و .....بماند که مجلس اصلا علت تصویب سهمیه ها را میداند؟؟مگر نه اینکه سهمیه باید کمکی برای فرزندان جانباز که مشکل دارند باشد؟ تفاوت یک جانباز ۲۰ درصد و ۲۵ درصد چقدر است؟ فقط به خاطر ۵ درصد کمتر به راحتی سهمیه ۲۵ درصدی را از ما میگیرید؟ چرا سهمیه ها را یکسان نمیکنید؟ اگر این ظرفیت را عادلانه به همه اختصاص دهید از ظرفیت ها چیزی کم میشود ؟ آیا از بودجه تان کم میشود؟چرا اینقدر بی انصافی میکنید ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi