شناسه خبر : 90833
یکشنبه 29 خرداد 1401 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر مدیرکل بنیاد شهیدالبرز از تیم کوهنوردی جانبازان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در اردوی یک روزه تیم کوهنوردی جانبازان استان البرز از جانبازان تقدیر کرد.
 
تقدیر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از تیم کوهنوردی جانبازان
سلیمان رستمیان با حضور در اردوی یک روزه تیم کوهنوردی جانبازان استان البرز از این جانبازان سرافراز تجلیل کرد و گفت: جانبازان در تمامی عرصه‌ها نمادهای ایثار و استقامت بوده و ثابت کردند که انسان‌های خستگی‌ناپذیر و پرانگیزه‌ای هستند.
وی جانبازان را افتخار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: جانبازان در عرصه‌های ورزشی و مسابقات مختلف داخلی و خارجی موفقیت‌های زیادی را کسب کردند که این ریشه در همان دلیری و شجاعت و باور آنها دارد.
رستمیان بابیان اینکه ورزش در همه رده‌های سنی باعث ایجاد نشاط و سرزندگی خواهد شد گفت: امیدواریم شاهد برگزاری اردوهای ورزشی بیشتری در بین جامعه معظم ایثارگری باشیم، این کار مستلزم همکاری و همراهی هرچه بیشتر ایثارگران عزیز با بنیاد است و ما در بنیاد تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا بهترین امکانات را در کمترین زمان ممکن در این حوزه در اختیار ایثارگران قرار دهیم.
 این اردو جمعه ۲۷ خردادماه با حضور 22 نفر از تیم کوهنوردی جانبازان استان البرز، امیرحسین دانش کهن معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سیدمحمد حسینی رئیس بنیاد منطقه یک کرج در ارتفاعات وارنگه رود چالوس برگزار شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi