شناسه خبر : 90919
سه شنبه 31 خرداد 1401 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فدای یک دانه ارزن از خاک گلگون کشورمان!

محمدی -  فقط این موضوع و مطلب مهم را خدمتتان عرض کنم برای ایثارگران هشت سال دفاع از آب و خاک و ناموس و وطن و علی الخصوص اسلام، هر کاری در جهت افزایش شرایط معیشتی انجام دهند مدیران کشور کم است. ما عزیزترین موهبت الهی خویش را آن زمان بی منت و هر گونه شرط و شروطی در طبق اخلاص گذاشتیم و امروز بیماری روانی و روحی پی تی اس دی گرفتیم؛ فدای یک دانه ارزن از خاک گلگون کشورمان!

اما عزیزان مدیر و تصمیم گیران برای این افراد و مثل من که سی سه سال خانواده ام آرامش و آسایش نداشتند با یک موجی همگی قرصی و عصبی شدند چه راهکاری برای جبران دارید بخدا خجالت می کشم چنین افکاری را برای مساعدت به ایثارگران مشاهده می کنم آنهایی که زمان جنگ سوراخ موش می خریدند و نمی دانند بچه های رزمنده که اسیر و جانباز و شهید شدند چه کشیده اند. این عین بی معرفتی است.

هر چه به این افراد و قشر بدهید یک هزارم سلامتی و آسایش خانواده هایشان نمی شود. وجدان خود را قاضی کنید. انصاف داشته باشید و از خدا بترسید. ما که عمر و جوانی‌مان تمام شد ولی خوشا به حال شهدا که نیستند تا این ۵ و ۱۰ ۲۵ ۴۰ و ۶۵ وا مثال اینها را ببینند جانباز اعصاب و روان و شیمیایی یعنی مرده متحرک چه می توانید به وی بدهید. اینقدر بی ملاحظه نباشید. به خدا اگر فقط می گفتید حقوق حقه شما سقف نداره و هیچ نمی دادید بیشتر راضی بودیم؛ تا برای از جان گذشتن این عزیزان ترازوی دنیایی بسازید و قیمت گذاشته و به خود نمره ۲۰ دهید.

جانباز جانباز است؛ ۵ درصد کمتر یا بیشتر مگر همگی کنار همدیگر نبودیم؟ مگر هدایت تیر و ترکش دست ما بود؟ والله فردا بایست جواب این مخلصان برای خدا را بدهید. تو سه ماه اسارت داری، تو ۱۰ درصد جانبازی، تو سی ماه جبهه و تو فلان و بهمان. خجالت دارد کسی برای ایثارگران تصمیم بگیرد که صدای یک فشنگ کلاش را در طول عمرش نشنیده است. بقیه با خدا و امام زمان!

- جانباز اعصاب و روان ۵ درصدی با از کار افتادگی ۵ درصدی موج انفجار گرفته و دارای ۳۱ ماه حضور در جبهه از ۶۱ تا شهریور ۶۷

خدانگه دارتان.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi