شناسه خبر : 90922
جمعه 03 تير 1401 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل رئیس دادگستری ایلام از خانواده شهدا/عکس

رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه به مناسبت هفته قوه قضائیه، با حضور در منزل ۵ خانواده ایثارگر دستگاه قضایی استان از آنان تجلیل کردند...

فاش نیوز - رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه به مناسبت هفته قوه قضائیه، با حضور در منزل 5 خانواده ایثارگر دستگاه قضایی استان از آنان تجلیل کردند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فاش نیوز و نقل ازمرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و هیئت همراه به مناسبت هفته قوه قضائیه، با حضور در منزل 5 خانواده ایثارگر دستگاه قضایی استان از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان تجلیل کردند.


 در این دیدارها رئیس کل دادگستری استان ایلام در سخنانی، آرامش، امنیت و قدرت کنونی کشور و نظام اسلامی را به لطف پروردگار متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم السلام و نتیجه زحمات و تلاش های ایثارگران و خانواده های معظم شهدا دانست و گفت: اجر شهید محفوظ است و بالاتر از آن، منزلت خانواده و همسر شهید است که زحمت پرورش فرزندان شهید را به دوش کشیده اند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و رزمندگان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می‌شوند و هفته قوه قضاییه فرصتی ارزشمند برای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

اینستاگرام
بسیار عالی
انشاءا... خبرگزاری فاش نیوز دریچه و امیدی برای رفع مشکل خانواده ی معظم شهداء و جانبازان باشد
درود بر دکتر علی محمدی مدیر جهاد گر ایلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi