شناسه خبر : 90973
پنجشنبه 02 تير 1401 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام کارکنان قوه قضائیه به شهدای گمنام

فاش نیوز -  در اولین روز از هفته قوه قضائیه مراسم ادای احترام و غبارروبی مزار شهدای گمنام ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یاوران انقلاب و به نقل از  مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، در اولین روز از هفته قوه قضائیه مراسم ادای احترام، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام ایلام با حضور دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری، اعضای شورای قضایی و کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی ایلام برگزار شد.
مدیران و کارکنان دستگاه قضایی استان در این مراسم، با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن استان ادای احترام کردند.
رئیس کل دادگستری استان در این مراسم در سخنانی با تبریک هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان را گرامی داشت و در سخنانی به بیان شاخص ها و ویژگی های یک دستگاه قضایی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: هفته قوه قضاییه فرصت مغتنمی است تا با ارائه مناسب تلاش ها و خدمات دستگاه قضایی، در راستای تکریم مردم و ارتباط وثیق با آنان گام برداریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi