شناسه خبر : 90995
شنبه 04 تير 1401 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قانون جامع خدمات ایثارگران از حرف تا عمل

جامانده شیمیایی -  ...مطابق قانون جامع خدمات ایثارگران، ۱۰۰درصد هزینه های درمان جانباز باید توسط بنیاد پرداخت گردد؛ اما جانباز دندان ندارد! چشم ندارد! پروتز ندارد و بیمه دی آنقدر با پزشکان بد حسابی کرده که فقط درمانگاه های شلوغ دولتی این بیمه را پذیرش می کنند چون هزینه خدمات آن بسیار کمتر از مطب خصوصی است!!! در مراجعه به پزشک و ارایه اسناد به بیمه نیز ماه ها طول می کشد تا پرداخت کنند که البته بسیاری از اسناد پرداخت نشده و کسی هم پیگیر نمی شود.
...جانباز شاغل در هنگام بازنشستگی با آخرین حقوق و بدون میانگین گرفتن حقوقش تعیین می شود، اما آموزش و پرورش به آسانی این قانون را ملغی و بنده با میانگین دو سال آخر بازنشسته شدم، شکایت هایم نیز به جایی نرسید!!!
..کمک هزینه ازدواج فرزندان جانباز باید دو برابر توسط اداره مربوطه پرداخت گردد، این مصوبه نیز در آموزش و پرورش اجرا نشده هیچ، دخترم سال ۹۶ ازدواج نموده همان یک برابر کمک هزینه را هنوز پرداخت نکرده اند.
...جانبازان بدون توجه به استفاده از سنوات ارفاقی سی سال پاداش دریافت خواهند کرد، اینجا نیز آموزش و پرورش دو سال و خرده ای سنوات ارفاقی من را پاداش پرداخت نکرد.
...بسیاری از ماده های دیگر نیز مانند ۵۱،۳۸ و....در آموزش و پرورش به علت داشتن بار مالی اجرا نمی شود و جانبازی که حقش ضایع شود باید به ماده ۱۶ شکایت نماید و جالب اینکه در بیشتر مواقع ماده ۱۶ به نفع جانباز رای می دهد( البته باید سالها دوندگی نمایی)
...حال سوال این است که اگر این قولنین لازم الاجرا است چرا به راحتی توسط برخی وزارت خانه ها اجرا نمی شوند ، اگر نه چرا پس از شکایت جانباز حق او ایفاد می گردد؟

 

اینستاگرام
سلام دوست عزیز
نکاتی که فرمودین عالی و درست فرمودین. دربسیاری مواقع دستگاه های اجرایی قانون مربوط به ایثارگران را اجرا نمی کنند.
به عنوان مثال: بنده کارمند رسمی شاغل دروزارت میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی هستم.
ازسال1397 طبق قانون مرخصی کسرساعت کاری جانبازی بنده درپایان هرسال ازبین می رود.
طبق قانون این مدت مرخصی باید یا به عنوان اضافه کاری ساعتی پرداخت شود یا اینکه به سنوات خدمتم اضافه گردد. ولی هیچکدام ازاین دوصورت انجام نمی شود!!!
خدارا شاهد می گیرم بااینکه حتی با مشاور امورایثارگران وزارت هم تماس گرفتم ایشان گفتن چیزی ازدست ما ساخته نیست؟!!!
وقتی مشاورامورایثارگران وزارت میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی درجواب بنده ی جانباز این پاسخ میدهد وای به حال بقیه مدیران و مسئولان...!!!
جانباز شاغل موقع بازنشستگی با آخرین حقوق ومزایا بازنشست نمی شود. بلکه به مانند سایر کارکنان با میانگین دوسال آخر بازنشست میشود.
مگراینکه: از سنوات ارفاقی استفاده کرده باشد. که دراینصورت به میزان سنوات ارفاقی از پاداش پایان خدمت او کسرخواهد شد.
بیمه دی ضعیف ترین وناتوان ترین بیمه ای بودکه بازوربرجامعه هدف تحمیل شده .رضایتی نداریم.حق جامعه هدف این نیست!
۵ هزار میلیارد اختلاس توسط بانک دی !!!!!
گفته خود آقای قاضی زاده
به نام خداعرض ادب وای به حال امثال من که تمام هزینه های مادی معنوی روحی وروانی محتمل برخانواده رابایدازنداشته هایمان پرداخت کنم خدابرامسببینش نسازه امین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi