شناسه خبر : 91000
چهارشنبه 08 تير 1401 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای برخورد نامناسب شهرداری آسمان‌آباد با یک جانباز و برادر شهید ایلامی

انتظار از ریاست محترم دستگاه قضایی و دادستان محترم چرداول این است که نیروی انتظامی پیگیر جدی این تخلف و برخورد قاطعانه با خاطیان و مقصران...

فاش نیوز - حسین علیزمانی، فرزند جانباز مراد علیزمانی که پدرش به دلیل آزار و اذیت شهردار و شورای شهر آسمان‌آباد به ستوه آمده و کنترل خود را از دست داده و این مسئله باعث بروز سانحه و وارد آمدن صدمات جسمی به او شده که به علت شدت مصدومیت در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام بستری شده است، با ارائه‌ی توضیحاتی در مورد این حادثه می گوید: هیچ مقام یا مسئولی حق برخورد نامناسب و دور از اخلاق با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فاش نیوز، حسین علیزمانی با بیان اینکه جانبازان عزیز ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند و احترام و تکریم این عزیزان در هر شرایطی واجب و از وظایف کارگزاران جامعه اسلامی است، افزود: باید توجه کرد که هیچ مقام و مسئول حق برخورد نامناسب با عزیزان جامعه ایثارگری را ندارد و انتظار از ریاست محترم دستگاه قضایی و دادستان محترم چرداول این است که نیروی انتظامی پیگیر جدی این تخلف و برخورد قاطعانه با خاطیان و مقصران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 وی ضمن رد هرگونه اهمال و عدم همکاری پدرش با شهرداری آسمان آباد، افزود: مشکل پدر جانبازم صرفاً واگذاری و تغییر کاربری ملک مسکونی خود بوده که شهرداری مانع از اجرای آن شده و در تمام مراجعات پاسخی دریافت نکرده است.
حسین علیزمانی با اشاره به پیگیری‌های مستمر گفت: در اقدامی دیگر نسبت به تشکیل پرونده‌ای به منظور استفاده از مزایای قانونی برای ایشان اقدام شده و این پرونده چندین بار برای مراجع ذی‌صلاح ارسال گردیده است؛ ولی تاکنون مورد تأیید قرار نگرفته است و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.

البته خبرنگار خبرگزاری فاش نیوز در ایلام نیز از طریق رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل بنیاد شهید پیگیر موضوع بوده و تلاش ها در این زمینه ادامه دارد.

حمیدرضا مرادی

اینستاگرام
بایدمراعات ایشان می کردندوراه قانون مندان اجرامی کردندوبرایش توضیحات اراه ای می دادندمن بارهاوبارهادیدم که درجاهایی وادارات وبانک هابه مراتب برخوردبدی باخانوادهای معظم شهداوجانبازهاانجام شودودرواقع این مسولین فکرمی کنندکه جانبازان ضدانقلاب هستندوبرخوردهای نامناسبی بااین عزیزان داشته اندواقعلابایدمتأسف شودکه مسولین نظام همچین اجازه ای می دهنداین عزیزان هنوزهم ازمشکلات روحی وروانی زمان جنگ به شدت رنج می برندواثارش راهم بارهاوبارهادیده ایم که یک جانبازطاقت نیاورده و خوش راکشته چرا؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟
ماجانبازان ازاون گروهی هستیم که نه اجازه. میدهیم کسی بما ظلم کند ونه خودمان ظلم میکنیم هر آنچه که حق وعدالت هست ماخاستار آنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi