شناسه خبر : 91015
یکشنبه 05 تير 1401 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در تذکر کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور تاکید شد

ضرورت تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران

گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تبدیل وضعیت ایثارگران بر اساس قانون، به استناد قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور تذکر دادند...

فاش نیوز - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در قرائت تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران در سراسر کشور شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر به همراه 69 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور مبنی بر لزوم تبدیل وضعیت ایثارگران بر اساس قانون، به استناد قانون بودجه 1401 کل کشور تذکر دادند.

بر اساس این گزارش، حسینعلی حاجی‌دلیگانی و 42 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس جمهور بر لزوم رفع مشکلات کارکنان ادغامی 5 بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه تذکر دادند.

در تذکری دیگر به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم توزیع فوری نهاده های دامی در سامانه بازارگاه جهت جلوگیری از بحران محصولات و فرآورده های دامی و رفع مشکلات دامداران تاکید شد.

42 نفر از نمایندگان نیز در تذکر دیگری به وزیر صمت، خواستار نظارت دقیق و مستمر بر کیفیت، کمیت و قیمت خودروسازان و ضرورت پاسخگویی به افکار عمومی و کارشناسان در خصوص برآورد هزینه تمام شده برای خودروها شدند.

این گزارش حاکی است علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در تذکری به رئیس جمهور، لزوم تسریع تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول ماده 21 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران را خواستار شد.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار نیز در تذکری به وزیر دادگستری در خصوص لزوم تسهیل در وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر شوراهای حل اختلاف تذکر داد.

غلامعلی کوهساری و تعدادی از نمایندگان به وزرای جهاد، صمت و کشور، درباره ضرورت رسیدگی به کمبود آرد در استان گلستان، به ویژه شهرستان های آزادشهر، رامیان و بخش های فندرسکو و چشمه ساران، تذکر دادند.

همچنین وی به همراه تعدادی از نمایندگان در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل بیمارستان رامیان و ارتقاء بیمارستانی در این منطقه تاکید کرد.

*معرفی

اینستاگرام
سلام خسته نباشین بیمه دی چرا پول نسخه هاپرداخت نمیکنه یک سال ونیم نسخه ها تحویلشون دادم ولی هنوز خبری نیست
سلام خسته نباشین بیمه دی چرا پول نسخه هاپرداخت نمیکنه یک سال ونیم نسخه ها تحویلشون دادم ولی هنوز خبری نیست
سلام خسته نباشین بیمه دی چرا پول نسخه هاپرداخت نمیکنه یک سال ونیم نسخه ها تحویلشون دادم ولی هنوز خبری نیست
هاااا باشه فردا همه چی رو درست میکنم
زودتر میگفتید خب
کمک معیشت کمه؟ هر چقدر نیاز برادران رزمنده هست بفرمایند سال آینده بگذاریم در دستور کار ک در سال ۱۴۰۳ بحثش را در مجلس شروع کنیم و امیدوارم ک این مباحث در سال ۱۴۰۵ ب نیجه ای ملموس برسیم..و آن را در سال ۱۴۰۶ برای تایید نهائی ب شورای نگهبان بفرستیم ک آنها بعد از تائید در سال ۱۴۰۷ قانون را رد کرده و ایراد بگیرند و در سال ۱۴۰۸ اگر وقت کنیم اصلاحیه قانونی را بزنیم روش و در ۱۴۰۹ بهول قوه الهی مجددا ارسال کنیم به شورای نگهبان و این اطمینان را به جانبازان و خانواده شهدا میدهیم ک در سال ۱۵۰۰ تصویب نهائی صورت ب.یره ک ۵.۶۰۰ را ب این عزیزان پرداخت کنیم البته مگه اینکه قیمت یک عدد بیسکویت تا آنزمان ۵.۷۰۰ نشده باشه... والا مجبوریم دوباره مسیر بالا رو دوباره برای سرکار گذاشتن جانبازان و خانواده محترم شهدا تکرار کنیم ک آنزمان فکر نکنم هیچ جانبازی در قید حیات باشه ک لااقل با این افزایش کمک معیشت از خجالت و شرمندگی خانواده اش بیرون بیاد...البته یک یاد خوشی بازمانده های این افراد از جانباز محترم خواهند داشت ک خود غنیمته...امضا یکی از مسئولینی ک ماموریت سرکار گذاشتن قشر محترم جانباز و خانواده شهدا دارد...سعید
نمایندگان محترم همچنانکه مستحضرید قانون تخفیف شهریه دانشجویان ایثارگر طبق برنامه ششم 30درصد برای ایثارگران اشتغال به تحصیل در دانشگاه ازاد وغیر دولتی تصویب وشورای محترم نگهبان هم تایید وجهت اجرا به دولت ابلاغ شد اما توسط دانشگاه ازاد اجرا نشد چه کسی باید برخورد جدی و نظارت غیر از مجلس محترم بنماید وفقط هر چند گاهی سخنانی ایراد میگردد وقانون تبدیل وضع هم از روزی که مجلس محترم شروع بکار نموده تصویب شده است و اما بعضی از مجریان علی الخصوص منابع طبیعی که زیر نظر وزارت جهاد است با عنایت به اینکه مدارک ومراحل مصاحبه و ...را انجام داده اند در خصوص صدور احکام اقدامی ننمودند بهتر است به جای تذکر شفاهی مجری یا مجریانی که باعث نارضایتی در جامعه میگردند از روی صندلی خدمت کنار گذاشته شوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi